کد خبر: ۸۳۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۶
دبیرکل ناتو در حاشیه نشست سران پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعلام کرد طرح دفاعی کشورهای حوزه بالکان و لهستان مورد تصویب قرار گرفته است.

ناتو، طرح دفاعیِ بالکان را تصویب کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو در نشست سران «پیمان آتلانتیک شمالی» (ناتو) در لندن اعلام کرد طرح دفاعی کشورهای حوزه «بالکان» مورد تأیید قرار گرفته است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، طرح دفاعی برای کشورهای حوزه بالکان و لهستان با موافقت «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، که پیش‌تر مخالف آن بود، مورد تصویب قرار گرفته است.

«گیتاناس نوسدا» رئیس‌جمهور لیتوانی در این باره گفت: «این دست‌آوردی بزرگ نه‌تنها برای کشور ما بلکه برای کل منطقه است زیرا امنیت شهروندانمان را تضمین خواهد کرد».

پیش‌تر ترکیه اعلام کرده بود در صورتی که اعضای ناتو شبه‌نظامیانی نظیر «ی‌پ‌گ» را به‌عنوان گروه تروریستی نشناسند، با این طرح بالکان مخالفت خواهد کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: