کد خبر: ۸۳۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۲۸۳
به نظر می رسد حاشیه های اظهارات تلویزیونی مدیرعامل پرسپولیس حالا حالاها تمامی ندارد.

جنجال جدید انصاری فرد؛ راز سر به مهر مدیرعامل پرسپولیس درباره برانکوبه گزارش خبرداغ ، حضور محمدحسن انصاری‌فرد در برنامه فوتبال برتر خبرساز شده است. عمده توجهات به سمت مطالبی است که مدیرعامل پرسپولیس در مورد اراده بیرونی مبنی بر قهرمان نشدن این تیم به زبان آورد، اما دست‌کم یک فراز دیگر از سخنان کالدرون هم قابل توجه بود؛ جایی که او اعلام کرد برخی جزییات را در مورد برانکو بعدا با مردم در میان خواهد گذاشت.

 

این جمله به اندازه‌ای معماگونه بود که بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرد و خیلی‌ها در موردش حدس‌های جورواجور زدند. موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که سخنگوی باشگاه ناچار شد توضیحات بیشتری ارایه بدهد و لااقل این نکته را روشن کند که اظهارات بعدی انصاری‌فرد در مورد برانکو «مثبت» خواهد بود. به نوشته گل به هر حال اما این ترفند هم نتوانست به گمانه‌زنی‌ها پایان بدهد.

 

باید صبر کرد و دید راز مگویی که آقای مدیرعامل فعلا از گفتنش خودداری کرده چیست. شاید موضوع همکاری دوباره در میان بوده و به نتیجه نرسیده. شاید داستان مربوط به مدیران قبلی و نوع توافق و قراردادشان با برانکو است و شاید بحث چگونگی حضور پروفسور در تیم ملی مطرح باشد. هر چه هست به نظر می‌رسد با موضوع جذابی طرف خواهیم بود، البته مشروط به اینکه اصل صداقت از سوی دوستان رعایت شود و مدیرعامل پرسپولیس حقایق را به مردم بگوید. آنطور که خود انصاری‌فرد هم گفته، کار برانکو با فدراسیون تمام شده و او به زودی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. بنابراین به طور کلی بعید به نظر می‌رسد حقیقتی افشا شود که به زیان مربی کروات باشد.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: