کد خبر: ۸۳۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۱۶۵
فرمانده کل ارتش گفت: جوانانی که با پوشیدن لباس نظامی ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی راه ایثار، دفاع از نظام، دفاع از مردم، فداکاری و شهادت را انتخاب می‌کنند راه متفاوت و پسندیده ای را برگزیدند؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مکرر فرموده‌اند، که این اشخاص برجسته و ممتاز هستند.

دلایل محبوبیت ارتش از نگاه امیر سرلشکر موسویبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در جمع دانش پژوهان پنجمین دوره رزم مقدماتی مشترک آموزشگاه های درجه داری ارتش در مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه نزاجا (ع) گفت: در دوران انقلاب اسلامی و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) در حال انجام وظایف سربازی خود هستیم و برابر فرمایشات معظم له "اگر نیت ‌کنیم همه این وظایف به عبادت تبدیل می شود و این لطف بزرگ خداوند در حق ما نظامیان است".

وی وظایف فرماندهان در امر آموزش به کارکنان جدیدالورد را بسیار مهم خواند و تاکید کرد: وظیفه مهم فرماندهان مراکز آموزشی این است کارکنانی که جذب ارتش می شوند را به عنوان یک نیروی معنویت محور تربیت کنند تا آنها بدانند که وارد یک سازمان انقلابی و معنویت محور شده اند و ارتش سازمانی است که همه محور های فعالیت اش در راه رضای خدا است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به محبوبیت ارتش در بین مردم تصریح کرد: در قدم اول شهدا ، جانبازان و کسانی که از این کشور دفاع کرده اند محبوبیت را به وجود آورده‌اند و در حال حاضر فداکاری در راه پاسداری و رصد آسمان و مرزهای کشور عزیزمان توسط دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین حضور آن‌ها در کنار مردم در حوادثی مثل سیل، زلزله و... از دلایل محبوبیت ارتش در بین مردم است.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به ارزش‌هایی که مردم با توجه به آن ارتش را می‌شناسند گفت: انضباط، سلسله‌مراتب و سلامت کارکنان از ارزش‌های بسیار مهم ارتش است، انضباط ارتش را همه دوست دارند و یکی از دلایل هویت ارتش همین انضباط است، فرماندهی معظم کل قوا فرمودند؛ ارزش‌هایی که ارتش با آن شناخته شده است را نگذارید سست شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیگر ارزش هایی که باعث محبوبیت ارتش شده است بیان کرد: سلامت کارکنان از نکات مهم ارتش است، سلامت افراد در ارتش و در گزینش بسیار مهم است و به منظور حفظ سلامت کارکنان ارتش، سازمان های نظارتی در این راه همواره در کنار کارکنان بوده این موضوع باعث شده است که کمترین میزان تخلف در بین سازمان های کشور در ارتش رخ دهد .

امیر سرلشکر موسوی در پایان گفت: ما قدردان خون شهیدان، ایثارگران، جانبازان و همچنین قدردان زحمات پیشینیان هستیم و در پیشگاه خداوند بزرگ متعهد می شویم که این امانت را بهتر از پیش حفظ کنیم و به دست شما جوانان بسپاریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: