کد خبر: ۸۳۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۲۰۳
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: یگ دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خاور در در کیلومتر ۹۰ میامی - سبزوار تصادف کردند که ۴۷ تن مصدوم شدند.

برخورد اتوبوس با خاور در جاده شاهرود به سبزوار ۴۷ مصدوم داشتبه گزارش خبرداغ، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: یگ دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خاور در در کیلومتر ۹۰ میامی - سبزوار تصادف کردند که ۴۷ تن مصدوم شدند.

ناصر سلمانپور چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حادثه که ساعت ۳ بامداد روی داد ، اتوبوس با رعایت نکردن فاصله طولی به خاور حامل پرتقال برخورد کرد.

وی با بیان اینکه۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شاهرود و سبزوار برای امدادرسانی بهتر به محل حادثه رفتند ، تاکید کرد: هشت دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ سبزوار ،پایگاه امداد جاده ای عباس‌آباد ، میاندشت ، درمانگاه فرومد و هلال احمر کاهک با کارشناسان مجرب و امکانات و تجهیزات لازم اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت:کارشناسان پس از بررسی های نخستین ، حادثه دیدگان را برای بررسی های بیشتر به بیمارستان امداد سبزوار منتقل کردند.

سلمانپور افزود: برابر دستور العمل های موجود اورژانس باید مصدومان حوادث جاده ای به نزدیک ترین بیمارستان منقل شوند که مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان امداد سبزوار انتقال شدند.

وی ادامه داد: حال تمام مصدومان این حادثه خوب و رضایتبخش است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده‌ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: