کد خبر: ۸۳۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۰
شهردار اسبق تهران در توییتی نوشت: از دیروز با اصرار زیاد از من خواستند در برنامه عصرانه شبکه افق صحبت کنم. من با این ملاحظه که نمی‌آیم فحاشی کنم و حرف خود را می‌زنم، دعوت را پذیرفتم. تا ساعت ٧ امشب یعنی زمان آغاز برنامه بارها پیام دادند و تلفن زدند.

کرباسچی: با وجود دعوت، اجازه ندادند در برنامه شبکه افق حضور پیدا کنم / مدیر شبکه باخجالت گفت که میرباقری، معاون سیما مخالف است / نفهمیدم به خاطر موسوی بود یا حضور من و یا هردوبه گزارش خبرداغ ، شهردار اسبق تهران در توییتی نوشت: از دیروز با اصرار زیاد از من خواستند در برنامه عصرانه شبکه افق صحبت کنم. من با این ملاحظه که نمی‌آیم فحاشی کنم و حرف خود را می‌زنم، دعوت را پذیرفتم. تا ساعت ٧ امشب یعنی زمان آغاز برنامه بارها پیام دادند و تلفن زدند.

غلامحسین کرباسچی در این توییت یادآورشد: وقتی رسیدم، مستقیم به اتاق گریم رفتم و بعد استودیو. تیتراژ برنامه که شروع شد گفتند به اتاق بغل بروم! مدیرشبکه باخجالت بسیار آمد که میرباقری معاون سیما مخالف است! نفهمیدم بخاطر موسوی بود یا حضورمن و یا هردو.

وی دراین توییت تصریح کرده است که دلم برای مجری حیران شده وجوانان دست ‌اندرکار و عذرخواهی مکررشان سوخت.

غلامحسین کرباسچی (زاده ۱۳۳۲ در قم)، سیاست‌مدار ایرانی است که در سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۷ شهردار تهران بوده‌ است و در حال حاضر دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی است.

 

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: