کد خبر: ۸۳۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۵۱۱
آریا برزگر مهاجم جدید پرسپولیسی‌ها مشکلی برای همراهی این تیم مقابل ذوب‌آهن نخواهد داشت....

سورپرایز احتمالی کالدرون مقابل ذوب‌آهن؛ یک سرخ‌پوش جوانبه گزارش خبرداغ ، آریا برزگر مهاجم جوانی که اخیرا به پرسپولیس پیوسته و در تمرینات روزهای اخیر این تیم نیز حضور داشته برای بازی با ذوب‌آهن در اختیار گابریل کالدرون خواهد بود. این بازیکن 17 ساله چندی پیش با عقد قراردادی به طور رسمی به عضویت پرسپولیس درآمد با این حال بلافاصله پس از عقد قرارداد با سرخ‌ها راهی تمرینات تیم جوانان ایران شد و همراه با این تیم در مسابقات مقدماتی زیر 17 سال آسیا نیز شرکت کرد.


پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که کارت بازی این بازیکن جوان صادر شده و برزگر مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی با ذوب‌‌آهن نخواهد داشت. گفتنی است وی جز سهمیه بازیکنان پایه این تیم است و با توجه به دو سهمیه‌ای که روی نیمکت تیم‌ها به این گروه از بازیکنان تعلق می‌گیرد احتمال حضور این بازیکن در لیست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن کم نخواهد بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: