کد خبر: ۸۳۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۴۲۲
محمد بلبلی بازیکن محروم تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات اخیر خود توضیحاتی داد....

بازیکن استقلال: تقاضا دارم در حق من بزرگتری کنید و اجازه دهید به چرخه فوتبال برگردمبه گزارش خبرداغ ، محمد بلبلی به علامت سوال بزرگ این روزهای باشگاه استقلال مبدل شده و در حالیکه مسوولان این باشگاه تلاش می کنند تا فدراسیون را به کاهش محرومیت وی متقاعد سازند اما هنوز خبری از تغییر رای اولیه محرومیت این بازیکن شنیده نمی شود.

 

این بازیکن اخیرا نیز در مصاحبه ای به انتقاد از رای دهندگان علیه خود پرداخت که همین موضوع ظاهرا کار او را برای کسر محرومیتش دشوار ساخت.

 

وی در همین زمینه به مدال گفت: برخی صحبت ها اشتباه بود و من همینجا اعلام می کنم که اشتباه کردم و از صحبتهایم به گونه ای دیگر برداشت شده است و تنها ناراحتی من این است که هنوز موفق نشده ام برای تیم خودم بازی کنم و برای استقلال در این روزهای مهم کمک حال باشم.

 

وی افزود: خواسته من این است که زودتر به چرخه مسابقات برگردم و برای این ناراحتم که امکان بازی ندارم.

 

بلبلی در پایان گفت: حاج آقای دادرس از بزرگان و زحمت کشان این فوتبال است و بنده از خیلی ها درباره دلسوزی و توانایی مدیریتی ایشان شنیده ام و امیدوارم از صحبت های اخیر من اینگونه برداشت نشده باشد که قصد بی احترامی به کسی را داشته ام و دخالتی در کار کمیته محترم استیناف داشته ام. فقط تقاضا دارم که در حق من بزرگتری کنند و اجازه دهند زودتر به چرخه فوتبال برگردم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: