کد خبر: ۸۳۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۸۲۳
چند روز پیش برخی رسانه‌ها از پیشنهاد 2میلیون و 500هزار یورویی باشگاه هرتابرلین آلمان به باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه برای در اختیار گرفتن سیدمجید حسینی، بازیکن ملی‌پوش و ایرانی این باشگاه خبر دادند.

سود عجیب استقلال از یک انتقال تمام اروپایی!به گزارش خبرداغ ، چند روز پیش برخی رسانه‌ها از پیشنهاد 2میلیون و 500هزار یورویی باشگاه هرتابرلین آلمان به باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه برای در اختیار گرفتن سیدمجید حسینی، بازیکن ملی‌پوش و ایرانی این باشگاه خبر دادند. مجید حسینی، بازیکن سابق استقلال که به واسطه درخشش در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی و جام‌جهانی 2018 روسیه مورد توجه چند تیم خارجی قرار گرفت و درنهایت هم به تیم ترابزون‌اسپور ترکیه پیوست در زمان مدیریت سابق استقلال لژیونر شد.

 

زمانی که باشگاه ترابزون‌اسپور درخواست کارت آی‌تی‌سی این بازیکن را مطرح کرد مدیریت باشگاه استقلال تغییر کرد و امیرحسین فتحی و علی خطیر به عنوان مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال معرفی شدند. خطیر و فتحی با بررسی پرونده انتقال حسینی جلوی صدور آی‌تی‌سی را گرفتند و با مطرح کردن حق‌رشد این بازیکن جوان که از تیم‌های پایه استقلال رشد و به تیم ملی رسیده بود و تهدید به شکایت از باشگاه ترکیه‌ای به خاطر نادیده گرفتن این موارد کاری کردند که سران باشگاه ترکیه‌ای به تهران آمدند و ناچار شدند امتیازاتی که در مذاکرات قبلی نادیده گرفته شده بود را بدهند.

 

به این ترتیب باشگاه ترابزون برای انتقال مجید حسینی ابتدا 500 هزار دلار بابت رضایت‌نامه این بازیکن که با باشگاه استقلال قرارداد داشت پرداخت و سپس ملزم شد بندی در قرارداد او اضافه کند و بابت انتقال بعدی او نیز درصدی به باشگاه استقلال برسد. با استناد به همین بند مهمی که در قرارداد مجید حسینی گنجانده شد در صورت انتقال او به هرتابرلین سود قابل توجهی به باشگاه استقلال می‌رسد که با توجه به تفاهم‌نامه امضاشده و واریز 20درصد کل قرارداد حدود 500 هزار یورو خواهد بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: