کد خبر: ۸۳۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۶
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: کشور امروز نیاز به اصلاحات زیر بنایی دارد و این امر از طریق صندوق‌های رأی امکان پذیر است.

مشکلات کشور از طریق صندوق‌های رأی حل می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام رحمت‌الله بیگدلی پس از حضور در وزارت کشور برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشور ما از مشکلات زیادی رنج می‌برد؛ بدون تردید ما نیاز به اصلاحات زیربنایی داریم، به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و من تنها راه حل مشکلات کشور را در حضور انتخاباتی می بینم

وی ادامه داد: این امر باید از طریق صندوق‌های رأی انجام شود، امروزه در کشورهای جهان راهی که بدون هزینه به اصلاحات رسیده و مشکلات خود را حل می‌کنند صندوق‌های رأی است و ما هیچ راهی جز این نداریم؛ راه‌های دیگر را نادرست و باطل می‌دانیم. باید فضای حضور در انتخابات را برای مردم فراهم کرده و از طریق صندوق رأی مشکلات را از طریق نمایندگان و مسئولین بر طرف کنیم

بیگدلی تاکید کرد:از همه دست اندرکاران انتخاباتی می‌خواهیم انتخابات را به گونه‌ای برگزار کنند که همه بتوانیم یک مجلس مقتدر را شکل دهیم زیرا اگر مجلس قوی داشته باشیم، دولت و نهادهای اجرایی قوی‌تری خواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: