کد خبر: ۸۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۱۵۷
وزیر ارتباطات دولت محمود احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

ثبت‌نام یکی دیگر از اعضای کابینه احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس/ سلیمانی: چهره شناخته شده‌ای هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران برای شرکت در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

سلیمانی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت:جبهه پایداری از من درخواست کرده است که برای حضور در مجلس یازدهم ثبت نام کنم، علاوه بر این چون بنده چهره شناخته شده‌ای در کشور هستم، به هر شهرستانی که سفر می‌کنم، مردم از من می‌خواهند که برای حضور در مجلس ثبت‌نام کنم.

سلیمانی ادامه داد: آقای روحانی کشور را به ته چاه برده است و باید افرادی در مجلس حضور یابند تا بتواند کشور را نجات دهند. باید مجلس را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم گفت: مجلس در دوره دهم واقعاً ضعیف شده است. باید رئیس‌جمهور را وادار کنیم که برای مردم کار کند و از این استان به آن استان برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: