کد خبر: ۸۳۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
تعداد بازدید: ۴۰۹
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: قرعه پرسپولیس قرعه خوبی بود و اگر بتواند به سلامت از این مرحله بیرون بیاید می‌تواند در بازی نیمه نهایی و با داشتن میزبانی به قهرمانی در این مسابقات نزدیک‌تر شود.

قرعه خوبی نصیب پرسپولیس شد/ صادقانه بگویم دوست دارم پرسپولیس قهرمان شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، موند بزیک بعد از مشخص شدن قرعه پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و فکر می‌کنم نمی‌توان هیچ تیمی را در این مسابقات دست کم گرفت. چون تک بازی است تیم‌ها هر چه دارند در زمین بازی می‌گذارند.

 

وی ادامه داد: جام حذفی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به آسیاست و به همین خاطر تیم‌ها با همه توان در این بازی‌ها حاضر می‌شوند. قرعه پرسپولیس قرعه خوبی بود و اگر بتواند به سلامت از این مرحله بیرون بیاید می‌تواند در بازی نیمه نهایی و با داشتن میزبانی به قهرمانی در این مسابقات نزدیک‌تر شود.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: در جام حذفی تیم‌ها حق اشتباه ندارند و باید بهترین توان خود را به نمایش بگذارند تا بتوانند به موفقیت برسند. چون دیدارهای جام حذفی تک بازی است به همین خاطر حساسیت خیلی بالاتر است و از طرفی راه میانبر برای رسیدن به آسیا حساب می‌شود.

 

بزیک که سابقه بازی در پرسپولیس و سپاهان را دارد درباره اینکه دوست دارد چه تیمی قهرمان شود اظهار داشت: اگر صادقانه بگویم دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: