کد خبر: ۸۳۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۲۲۵
بعد از كش و قوس‌هاي فراوان سرانجام سازمان ليگ بازي شنبه پرسپوليس و نساجي را لغو كرد تا برنامه هفته‌هاي آتي سرخپوشان فشردگي بيشتري پيدا كند.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از كش و قوس‌هاي فراوان سرانجام سازمان ليگ بازي شنبه پرسپوليس و نساجي را لغو كرد تا برنامه هفته‌هاي آتي سرخپوشان فشردگي بيشتري پيدا كند.

 

نكته جالب اما در مورد اين بازي، لو رفتن دوباره تركيب سرخپوشان بود؛ عادتي كه جاسوس‌هاي رختكن پرسپوليس آن را ترك نكردند و باز در فاصله يك روز تا بازي، همه جزييات تغييرات ارنج را در اختيار رسانه‌ها قرار دادند.

 

 

بر اين اساس ظاهرا بنا بوده كالدرون در اين بازي از زوج شجاع خليل‌زاده و محمدحسين كنعاني‌زادگان استفاده كند و در خط جلو هم سيامك نعمتي را به جاي محمد نادري به زمين بفرستد، اما به هر حال لغو بازي كل اين پروژه را كنسل كرد و بايد ديد كالدرون براي بازي روز پنجشنبه برابر ذوب‌آهن چه خواهد كرد.

 

با اين حساب در حال حاضر تنها يك نكته مسلم است و آن هم اينكه رختكن پرسپوليس به هيچ‌وجه براي كالدرون امن نيست. در شرايطي كه سرمربي پرسپوليس حتي تركيب تيمش را هم نمي‌تواند از رسانه‌ها پنهان كند، طبيعي است كه ساير اسرار او هم بيرون برود و درز كند.

 

در همه تيم‌ها اتحاد و فرمانبرداري رختكن از مهم‌ترين رازهاي پيروزي و موفقيت گروه است؛ چيزي كه پرسپوليس امسال كاملا از آن بي‌بهره بوده و كادر مديريتي باشگاه هم نتوانست علاجش كند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: