کد خبر: ۸۳۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۶۰۶
در صورتی که مدیران پرسپولیس با کالدرون قطع همکاری کنند، سراغ ماسیمو کاررا یکی از گزینه های قبلی خود برای سرمربیگری در این تیم خواهند رفت.

جایگزین کالدرون مشخص شد؛ مربی پرسپولیس هم از سری‌آ می‌آیدبه گزارش خبرداغ ، همانطور که میدانید این روزها اخبار جدیدی از سرنوشت کالدرون به گوش میرسد. در همین راستا روزنامه خبرورزشی در چاپ امروز خود مدعی شده در صورتی که مدیران پرسپولیس با کالدرون قطع همکاری کنند، سراغ ماسیمو کاررا یکی از گزینه های قبلی خود برای سرمربیگری در این تیم خواهند رفت.

 

هرچند گزینه های دیگری نیز روی میز مسئولان پرسپولیس قرار دارد که از جمله آن میتوان به یحیی گل محمدی، علی دایی و حتی برانکو اشاره نمود که البته پیوستن هر یک از این افراد به پرسپولیس فعلا در بن بست قرار گرفته تا حضور سرمربی شناخته شده سری‌آ در فوتبال باشگاهی ایران بیش از پیش جدی شود.

 

حال باید دید پرسپولیس میتواند با کالدرون به کار خود ادامه دهد با باید با فیورنتیا برای جذب مربی ایتالیایی رقابت کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: