کد خبر: ۸۳۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
تعداد بازدید: ۱۸۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران گفت: طرح ثبت نام الکترونیکی در جلسات ما مطرح شده بود اما برای ثبت نام به صورت الکترونیکی نیاز به نرم افزار خاصی داشتیم که ساخت و طراحی آن به این انتخابات نرسید.

حسن‌بیگی: ساخت نرم‌افزار ثبت نام الکترونیکی به این انتخابات نرسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شکرالله حسن‌بیگی در جمع خبرنگاران درباره روند ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز، روز دوم ثبت نام داوطلبان است و به ابتکار که فرمانداری و مدیریت مصلی داشتند ستاد ثبت نام در محل مناسب مستقر شده است و با مشکل کمبود مکان مواجه نیستیم و سیستم ها جوابگوی داوطلبان است.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید دیروز در کل کشور ثبت نام ۷۸۹ نفر نهایی شده است. از این تعداد ۲۱۴ داوطلب در تهران ثبت نام شأن نهایی شده است که شامل ۱۹ درصد خانم و ۸۱ درصد آقایان است.

معاون سیاسی استاندار تهران درباره مقایسه امار ثبت نام در مجلس نهم و دهم گفت: در مقایسه با انتخابات مجلس نهم و دهم باید بگویم که در روز اول ثبت نام در مجلس دهم ۹۴ نفر ثبت نام کرده بودند که شامل ۷ درصد خانم و ۹۳ درصد آقا بودند همچنین در مجلس نهم ۲۷ نفر ثبت نام کرده اند که شامل ۱۴ درصد زن و ۸۶ درصد مردان بودند.

حسن بیگی تصریح کرد: در روز دوم در ستاد ثبت نام داوطلبان در حوزه تهران تاکنون ثبت نام ۳۰ نفر قطعی شده است و از ساعت ۸ صبح ثبت نام آغاز و تا ۶ شب داوطلبان می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی ادامه داد: یک عده از داوطلبان در مراکز خوزه انتخابیه ثبت نام می کنند عده ای هم در ستاد انتخابات کشور ثبت نام می کنند.

معاون سیاسی استاندار در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی براینکه چرا روند ثبت نام از داوطلبان به صورت الکترونیکی طراحی نشده است، گفت: طرح ثبت نام الکترونیکی در جلسات ما مطرح شده بود اما برای ثبت نام به صورت الکترونیکی نیاز به نرم افزار خاصی داشتیم که ساخت و طراحی آن به این انتخابات نرسید.

وی ادامه داد: البته از ۲۵ فرآیند انتخابات ۲۴ فرایند الکترونیکی است و فقط مرحله اخذ رای و شمارش آرا است که نیازمند ایجاد زیرساخت وهماهنگی شورای نگهبان هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: