کد خبر: ۸۳۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۲۰۴
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از پایان طرح ترافیکی زوج و فرد از منازل خبر داد و در عین حال گفت که ورود و تردد کامیون‌ها در شهر تهران ممنوع است.

تداوم ممنوعیت ترافیکی ورود و تردد کامیون‌ها در تهرانرییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از پایان طرح ترافیکی زوج و فرد از منازل خبر داد و در عین حال گفت که ورود و تردد کامیون‌ها در شهر تهران ممنوع است.

به گزارش خبرداغ ، سردار محمدرضا مهماندار  در گفت‌وگو با ایسناگفت: با توجه به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا امشب هم مانند دو شب گذشته ورود و تردد کامیون ها در محدوده شهر تهران ممنوع است و ماموران پلیس با آن برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: از شهروندان نیز می‌خواهیم که اگر کامیونی را در حال در تردد در معابر داخلی شهر یا در حالت روشن و تخلیه و بارگیری دیدند، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از اتمام محدودیت ترافیکی طرح زوج و فرد از در منازل خبر داد و گفت: این محدودیت که به تصمیم مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا و به منظور کاهش آلودگی هوای پایتخت اجرا شده بود از ساعت ۱۸ روز گذشته به پایان رسیده است و تمامی خودروها می‌توانند در شهر تردد کنند. البته محدودیت‌های ترافیکی همیشگی یعنی طرح ترافیک و محدوده ترافیکی کاهش آلودگی هوا از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ وجود دارد و تردد غیرمجاز در آن ثبت می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: