کد خبر: ۸۳۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۶
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت برانکو ایوانکوویچ از این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت ۴۴ صفحه‌ای برانکوبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان در فیفا شکایت کرده و از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایمیلی به باشگاه پرسپولیس ارسال شده تا دفاعیه خود را ارائه دهند.

 

در همین ارتباط، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به میزان گفت: نامه ثبت شکایت برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ روز چهارشنبه به دست‌مان رسیده بود، اما روز گذشته (شنبه) جزئیات این شکایت به باشگاه ایمیل شد.

 

وی افزود: نامه در بخش بین الملل است تا ترجمه شود. او از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده و این شکایت در ۴۴ صفحه به باشگاه ارسال شده است. ما در حال ترجمه و بررسی این نامه هستیم تا متوجه کلیات شکایت برانکو و همکارانش از پرسپولیس به فیفا شویم.

 

قدوسی در نهایت گفت: برانکو از باشگاه طلب دارد. تلاش همه ارکان باشگاه پرسپولیس، حل شکایت خارج از فیفا است و این اتفاق با جدیتی که محمدحسن انصاری‌فرد دارد، رخ خواهد داد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: