کد خبر: ۸۳۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۰۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال تیمش را شایسته پیروزی برابر سپاهان دانست و گفت: با تفکرات هجومی وارد زمین شدیم و به دنبال رسیدن به سه امتیاز این دیدار بودیم.

تساوی برای سپاهان خوشحال کننده بود/ نمیتوانم بپذیرم پنج کمک داور این صحنه را ندیده باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آندره استراماچونی پس از تساوی دو به دو تیمش برابر سپاهان گفت: فضای ورزشگاه بسیار فوق العاده بود و سپاهانی ها هم استقبال خوبی از ما داشتند که جا دارد از آنها تشکر کنم. فقط چمن زمین قدری بلند بود!

 

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال در مورد صحنه جنجالی این دیدار که توپ به دست مهاجم سپاهان برخورد کرد گفت: بعد از توپی که به دست بازیکن حریف خورد و داور باید پنالتی می‌گرفت بازیکنان ما عکس العمل خوبی داشتند.

 

وی ادامه داد: در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتیم. ما بازی را به گونه ای شروع کردیم که می خواستیم بازی را ببریم. ما هجومی بازی کردیم و دنبال برد بودیم.

 

سرمربی آبی ها در ادامه خاطرنشان کرد: چند بازی بود که ما گلی دریافت نکرده بودیم. اما شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که سپاهان شروع کرد به ارسال توپ های بلند روی دروازه ما. آنها چند بازیکن بلند قامت داشتند که این کار را برای ما سخت می کرد. متاسفانه ما بهترین سرزن تیم مان را از دست دادیم و سیاوش یزدانی مصدوم شد.

 

استراماچونی خاطرنشان کرد: با این حال از عملکرد تیم و بازیکنان راضی هستم چرا که سپاهان تیم خوبی است که از تساوی در اصفهان خوشحال بود. ما موقعیت های زیادی داشتیم و حتی زمانی هم که جلو بودیم چند موقعیت دیگر داشتیم. ذهنیتی که از بازی های اخیر داریم نشان می دهد که تیم ما رو به پیشرفت است و به بالا حرکت میکند.

 

مرد ایتالیایی نیمکت آبی ها در مورد قضاوت داور این دیدار نیز گفت: می خواهم در مورد یک نکته کلی صحبت کنم. اعتراض اصلی من در مورد داور. می توانم قبول کنم که داور صحنه راندیده است. شاید جلوی او بسته بوده و بازیکنانی جلویش بودند که ندیده است. سوال من این است که پنج داور دیگر چرا کمکش نکردند.

 

وی ادامه داد: در پایان بازی با بازیکنان سپاهان صحبت می کردم. وقتی باشگاه های بزرگ بازیکنان خارجی می آورند می خواهند سطح لیگ شان را بالا ببرند. وقتی می خواهیم همه با هم رشد کنیم خیلی مشکل است که این اتفاقات بیفتد. به خصوص اینکه یک باشگاه در مورد انتخاب این داور اعتراض داشته است. شاید به همین خاطر است که مردم ذهنیت پیدا می کنند. من حرف داور را می پذیرم چرا که گفت ندیده است. ولی نمی توانم بپذیرم که پنج کمک داور این صحنه را ندیدند. صحنه ای که ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه آن را دیدند.

 

استراماچونی ادامه داد: برخی بازیکنان گفتند که همیشه اینطوری بوده اما من گفتم که باید سطح فوتبال مان را بالا ببریم.

 

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا از عملکرد تیمشان راضی هستند گفت: به خاطر همین دو گلی که به سپاهان زدیم از عملکرد تیمم راضی هستم. درست است که سپاهان در دقایق آخر گل را زد و همه بازیکنان ما از رقم خوردن این نتیجه ناراحت هستند. این بازی ملاکی بود که من پیشرفت تیمم را بررسی کنم. این بازی مهمی بود اما مسیر خیلی طولانی است.

 

وی افزود: می دانید که اگر از سپاهان یک گل عقب بیفتید چه خواهد شد چون آنها تیم خوبی هستند. با این حال ما خوب بازی کردیم و توانستیم بازی را در اختیار داشته باشیم.

 

استراماچونی در مورد رفتار حرفه ای بعد از آن صحنه گفت: پاسخ داوران در مورد سوالی که پرسیدم را نپسندیدم. حسی که به من دست داد خوب نبود. توضیحات او را نپذیرفتم. هرکسی می تواند اشتباه کند. من و بازیکنانم هم می توانیم اشتباه کنیم اما رفتاری که در قبال این اشتباه داریم مهم است. ما باید رفتار حرفه ای را یاد بگیریم تا فوتبال ایران و لیگ ایران بهتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: