کد خبر: ۸۳۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۳۸۲
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو از وضعیت و امکانات تیمش انتقاد کرد.

واکنش این پرسپولیسی به شایعه جدایی‌اش: قرارداد دارمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، یحیی گل‌محمدی عصر شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان که با باخت یک بر صفر همراه شد، حاضر شد و اظهار کرد: نیمه اول، نیمه جالبی برای ما نبود. ۱۰ دقیقه بد داشتیم که با گل حریف جریمه شدیم. بعد از آن بهتر و بهتر شدیم و موقعیت‌های خوبی در ادامه کار داشتیم. در نیمه دوم هم گرچه بازی یک‌طرفه بود، اما نشد که به گل برسیم.

 

او افزود: باید به نفت آبادان تبریک بگویم چون دفاع کم‌نقصی داشت. ارسال‌های زیادی داشتیم و حتی در ۶ قدم حریف، به فرواردها توپ رساندیم. متاسفانه روز بد فرواردهای ما بود که هرچه توپ گیرشان آمد، گل نشد. همه جور موقعیت خوب داشتیم، باید از این موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم اما نشد و شرمنده هواداران شدیم. اصلا دلم نمی‌خواهد باخت خانگی در کارنامه‌مان ثبت شود، اما متاسفانه اشتباهات متوالی و پشت سر هم در ابتدای بازی، باعث شد که گل دریافت کنیم. این اشتباهات در لیگ برتر، باعث می‌شود جریمه سنگینی را پرداخت کنید.

 

او درباره عملکرد داوری گفت: می‌توانست به بازی سرعت بیش‌تری بدهد، اما در کل بد نبود و به تیم داوری خسته‌ نباشید می‌گویم.

 

سرمربی شهرخودرو درباره نگرانی‌ها حول نماینده خراسان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: کار راحتی برای ادامه نخواهیم‌ داشت. شهرخودرو تیم نوپایی است و نیاز دارد که برای امکانات، حمایت بیش‌تری صورت گیرد. برای زمین تمرین که مهم‌ترین آیتم است، قول‌های زیادی دادند اما عملی نشد. ابتدای سال با حمیداوی برای ساختارسازی در تیم صحبت کردیم تا موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد. برای پایه‌ها قرار بود خیلی کار کنیم، در ساختار باشگاه قرار بود خیلی کار کنیم، فکر نمی‌کنم یک نفر به تنهایی بتواند این کارها را انجام دهد. نیاز است که مسوولان شهری و استانی کمک کنند. حمیداوی در حد توان خودش در حال تلاش و کار است و نمی‌توانیم این مشکلات موجود را متوجه یک نفر کنیم‌.‌ اصلا اینطوری نیست، باید برای گرفتن امکانات برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. فقط با شناخت این مشکلات و تلاش برای حل آن‌ها، می‌توانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

 

وی درباره فهرست ورود و خروج تیمش گفت: هنوز زود است که بخواهیم در این خصوص صحبت کنیم. بازی خوبی را امروز انجام دادیم و فقط گل نزدیم. وقتی این همه موقعیت دارید و گل نمی‌زنید، معضل بزرگی‌ است. بازی‌سازی از عقب داشتیم، از کناره‌ها استفاده کردیم اما در نهایت به آنچه که باید نرسیدیم‌.

 

سرمربی شهرخودرو درباره تعویق ۲ بازی امروز لیگ برتر خاطرنشان کرد: تعویق هفته قبل هم باعث شد بازیکنانم از شرایط بازی دور شوند. این تعویق‌ها دارد زیاد می‌شود و باعث شده که روی روند تیم‌ها تاثیری منفی داشته‌باشد.

 

گل‌محمدی گفت: همه تیم‌ها مشکلات خاص خود را دارند. مشکلات کوچکی داریم و فکر می‌کنم حل می‌شود. تمرکزم روی این تیم است و با شهرخودرو قرارداد دارم. با هیچ‌کس صحبتی نکردم و این شایعات صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای ست.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: