کد خبر: ۸۳۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
تعداد بازدید: ۲۹۰
اعتراض بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال به اشتباه داور در دقیقه ۵۰ دیدار مقابل سپاهان باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد.

به گزارش خبرداغ ، دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.

 

در دقیقه ۵۰ دیدار استقلال و سپاهان اتفاقی افتاد که اعتراض استقلالی ها را در پی داشت و شدت گرفتن این اعتراض باعث توقف چند دقیقه ای در بازی شد.

 

در این دقیقه ارسال بازیکنان استقلال از جناح چپ درون محوطه جریمه به دست کی روش استنلی برخورد کرد که در این صحنه به گمان استقلالی ها داور باید اعلام ضربه پنالتی می کرد که این اتفاق نیفتاد.

 

این حادثه باعث اعتراض شدید اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال شد و این اعتراض منجر به توقف سه چهار دقیقه ای بازی شد.

 

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کمال خراطی
Turkey
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
استقلال به نحوه قضاوت زاهدی فر اعتراض داشت اما کمیته داوران با لجبازی بسیار دوباره زاهدی فر را برای این دیدار حساس سپاهان و استقلال قرار داد با اشتباه بزرگ زاهدی فر باید منتظر بودتا کمیته داوران چه حکمی را برای زاهدی فر صادر میکند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: