کد خبر: ۸۳۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۳۴۷
جدا از اینکه بازی پرسپولیس مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی به خاطر آلودگی هوای پایتخت برگزار خواهد شد یا نه اما قطعا شاگردان کالدرون یک جدال حساس و سرنوشت ساز مقابل تیم رضا مهاجری خواهند داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  جدا از اینکه بازی پرسپولیس مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی به خاطر آلودگی هوای پایتخت برگزار خواهد شد یا نه اما قطعا شاگردان کالدرون یک جدال حساس و سرنوشت ساز مقابل تیم رضا مهاجری خواهند داشت. تیمی که در بازی قبلی خود هرچند بازنده از جدال با استقلال بیرون آمد اما بدون شک اگر کمی خوش شانس بودند حداقل دستمزدشان یک تساوی و تقسیم امتیازات بود.

 

پرسپولیس با چسبیدن رقبایی همچون فولاد و نفت مسجدسلیمان به یک قدمی خودش در جدول به سه امتیاز این بازی از نان شب بیشتر احتیاج دارد و باید برای باقی ماندن در کورس با حداکثر امتیازات از این بازی خانگی خارج شود. به همین خاطر قطعا کالدرون در این مسابقه دست به تفکرات جدیدی زده که طبق روال عمده ترین آن ها در خط دفاع است که به قولی به محله برو بیا تبدیل شده است. کالدرون آنقدر دست به تغییرات در آن زده که پیش بینی را جدا از رقبا حتی برای بازیکنان و به خصوص مدافعین این تیم هم سخت کرده است.

 

 

در بازی حذفی مقابل نفت آبادان کالدرون از زوج محبوب برانکو یعنی سیدجلال و شجاع بهره برد و به کنعانی زادگان استراحت داد. استراحتی کوتاه که گویا حالا قرار است در کنار او به عنوان یکی از مدافعان میانی اصلی دست به انتخاب از بین حسینی و خلیل زاده بزند که به نظر می رسد انتخاب او شجاع است و در بازی با نساجی این زوج فرماندهی مرکز دفاع قرمزهای پایتخت را برعهده خواهند داشت. برای دفاع چپ پیش بینی سخت نیست و ضعیف یا قوی، خوب یا بد شخص مورد نظر کالدرون بدون شک محمد انصاری است که انتقادهای زیادی به بازی او این فصل می شود.

 

برای راست هم با توجه به عملکرد خوب مهدی شیری در چند هفته اخیر گویا باید اورا همچنان مدافع راست سرخ ها ببینیم تا خط دفاعی احتمالی پرسپولیس در این مسابقه کنعانی زادگان و خلیل زاده در مرکز و انصاری و شیری در دفاع راست و چپ باشند. یکی از تغییرات هم گویا به بازی دادن شاه داماد پرسپولیس باشد که گفته می شد به خاطر نیمکت نشینی بسیار ناراحت است. حالا او قرار است به بازی بیاید و باید دید با عملکرد خوب ترابی در سمت راست خط دفاعی از او کجا بهره خواهد برد که احتمالا با بیرون کشیدن نادری این بازیکن اگر قرار به بازی کردنش باشد در سمت چپ و جلوی انصاری بازی می کند که بابت بازی در این پست زیاد مشکل ندارد و با آن غریبه نیست. به نوشته روزنامه گل، باید دید برای این بازی مهم و سرنوشت ساز چه اتفاقاتی برای تیم کالدرون رقم خواهد خورد که بدجور به برد و کسب سه امتیاز آن احتیاج دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: