کد خبر: ۸۳۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۹
انتخاب مهاجم جدید برای پرسپولیس به یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه در این روزها تبدیل شده است و باشگاه بعد از رصد چند ده بازیکن چهار نفر را پسند کرده و به کالدرون معرفی کرده‌اند.
موضع پرسپولیس در قبال قصه برانکو و سفیربه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: انتخاب مهاجم جدید برای پرسپولیس به یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه در این روزها تبدیل شده است و باشگاه بعد از رصد چند ده بازیکن چهار نفر را پسند کرده و به کالدرون معرفی کرده‌اند.

البته در همان یکی دو روز اول کالدرون روی نام دو بازیکن معرفی شده قلم قرمز کشید و پنجشنبه هم خودش یک مهاجم جدید به باشگاه معرفی کرد که قرار است امروز در جلسه‌ای با حضور انصاری‌فرد و کالدرون درخصوص مهاجم جدید بحث و بررسی صورت بگیرد و گزینه‌ها براساس قیمت، قرارداد و کیفیت اولویت‌بندی شوند و مذاکرات جدی صورت بپذیرد. پرسپولیسی‌ها برای اینکه پای دلال‌ها وسط نیاید و قیمت بازیکن مدنظرشان بالا نرود حاضر نیستند نام بازیکنان مورد نظر را رسانه‌ای کنند.

باشگاه دی‌سانتو را تکذیب کرد

دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که البته باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد. با توجه به اینکه در فضای فوتبال کشور به اخباری که تکذیب می‌شود باید توجه بیشتری داشت آن را در این گزارش منتشر می‌کنیم. عده‌ای بر این باورند که فرانکو دی‌سانتو گزینه‌ای است که کالدرون به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است.

این بازیکن آرژانتینی در تیم‌های مطرحی مثل بلکبرن، ویگان، وردربرمن، شالکه و چلسی توپ زده است و در حال حاضر در اتلتیکو مینیروی برزیل توپ می‌زند و در 18 بازی تیمش حضور داشته و سه گل به ثمر رسانده است. این مهاجم 30 ساله با قد 193 سانتی‌متر تا پایان سال 2020 با تیم فعلی‌اش قرارداد دارد و در ترانسفر مارکت 8/1 میلیون دلار قیمت‌گذاری شده که با این رقم طبعا به کار پرسپولیس نمی‌آید.

فعلا خبری از تیم درجه یک خارجی نیست

با اینکه انصاری‌فرد هنگام شروع کارش با پرسپولیس تلاش می‌کرد که مثل دوره قبل حضورش در این تیم پای یک تیم مطرح خارجی را به کشورمان باز کند و برای این کار با چند واسطه هم باب مذاکره را باز کرده بود اما حالا خبر می‌رسد که به دلیل وضع اقتصادی نابسامان باشگاه این موضوع موقتا منتفی شده و شاید در شرایط بهتری باز هم در دستور کار باشگاه قرار بگیرد.

حسین قدوسی مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص  گفت: «ما در دوره‌ای که بایرن مونیخ را به تهران آوردیم با 300هزار دلار موفق به انجام این کار شدیم که با قیمت دلار آن زمان مبلغی در حدود 400 میلیون تومان شد و ما توانسته بودیم حدود 360، 370 میلیون آن را جبران کنیم و اگر برف و بارندگی در تهران با آن بازی مصادف نمی‌شد حتی در آمدزایی هم می‌کردیم، اما حالا این کار توجیه اقتصادی ندارد و با این شرایط مالی فعلا موارد مهم‌تری داریم که در اولویت باشگاه است. با توجه به مسائل سیاسی، مذاکره ابتدایی با واسطه‌های این کار هم به بن‌بست خورد و بعد هم کلا از دستور کارمان خارج شد.

تاخیر در معرفی اسپانسر جدید به خاطر اینترنت!

هرچند پیش از این پرسپولیسی‌ها چند زمان متفاوت را برای رونمایی از اسپانسر جدید باشگاه اعلام کردند اما هنوز این اتفاق نیفتاده و هر بار به بهانه‌ای این موضوع عقب می‌افتد. ظاهرا مشکل موجود به خاطر قطعی اینترنت در چند روز اخیر اتفاق افتاده است و حالا با حل این مشکل در کشور باید منتظر باشیم که در اولین فرصت اسپانسر جدید کارش را با باشگاه آغاز کند و بخشی از مشکلات مالی باشگاه مرتفع شود. پیش از این قرار بر این بود از این اسپانسر در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان رونمایی شود اما این اتفاق رخ نداد و زمان جدیدی هم برای این اتفاق از سوی باشگاه اعلام نشده است.

موضع پرسپولیس در قبال قصه برانکو و سفیر

برانکو پنجشنبه گذشته برای سومین مرتبه به دیدار سفیر کشورمان در کرواسی رفت تا بیش از پیش به این رفت‌وآمدها مشکوک شویم. او بعد از دومین دیدارش با سفیر در پستی اعلام کرد که از سفیر ایران خواسته برای حل مشکل با پرسپولیس کمک کند. فردای همان روز در گزارشی نوشتیم کسی که جواب تلفن پرسپولیسی‌ها را نمی‌دهد چرا باید برای حل مشکلش با این تیم دست به دامن سفیر شود؟

ظاهرا بعد از این خبر پرسپولیسی‌ها هم دست به کار شده‌اند و در تماس با سفارت دنبال صحت و سقم این قضیه بوده‌اند اما پیگیری آنها ره به جایی نبرد و به آنها اعلام شده که صحبتی در این نشست‌ها درخصوص پرسپولیس مطرح نشده است! این یعنی از باشگاه کسی درخواستی برای وساطت سفیر نداشته و این مساله شائبه مذاکرات درخصوص تیم ملی را تقویت و ابهامات را بیشتر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: