کد خبر: ۸۳۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۲۳۴
معاون سیاسی- اجتماعی‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با بررسی های امنیتی و در صورت وجود شرایط مناسب در استان ، بزودی اینترنت تلفن همراه در سیستان و بلوچستان متصل خواهد شد.

بزودی اینترنت تلفن همراه در سیستان و بلوچستان متصل می‌شود/ شرایط استان در دست بررسی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،زینی‌وند  اظهار داشت: به دلیل حساسیت‌هایی که پس از ناآرامی‌های اخیر در کشور به وجود آمده، مقام های امنیتی، دستگاه های تصمیم گیر و شورای امنیت کشور به این جمع بندی رسیدند که محدودیت هایی در زمینه های ارتباطی و اینترنت قائل شوند.

وی افزود: پس از گذشت چند روز از قطعی اینترنت، با تصمیم مسئولان مربوطه اینترنت خانگی در بسیاری از استان های کشور متصل و اینترنت همراه هم در چند استان برقرار شد.

زینی وند در ادامه گفت: اینترنت مراکز علمی، دانشگاهی، مراکز درمانی و خدمات رسانی در سراسر استان فعال است اما اینترنت همراه هنوز در استان فعال نشده که بر اساس گزارش ها اینترنت به مرور در استان ها متصل خواهد شد .

معاون سیاسی_اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: شرایط سیستان و بلوچستان هم مانند دیگر استان ها در حال بررسی است و پیش بینی می کنیم به زودی اینترنت همراه در استان متصل شود.

وی افزود: تشخیص شرایط مناسب برای اتصال اینترنت در هر استان در حوزه تخصص دستگاه های امنیتی بوده و برآوردهای امنیتی همه جانبه است.

زینی وند اذعان داشت: اعتراضاتی که در کشور اتفاق افتاد امنیتی بود نه صنفی، از این رو دستگاه‌های امنیتی تمام لایه‌های امنیتی و مسائل پشت پرده را بررسی می‌کنند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان مانند چند استان دیگر هنوز اینترنت تلفن همراه ندارد و درخواست اتصال اینترنت را داده‌ایم و پس از بررسی اوضاع پیش‌بینی می‌کنیم مانند سایر استان‌ها به زودی اینترنت تلفن همراه در استان سیستان و بلوچستان متصل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: