کد خبر: ۸۳۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۱۳۷
فرماندار قزوین تاکید کرد:
فرماندار قزوین عنوان کرد: مجموعه ستاد انتخابات شهرستان، هیچ تعارفی با تخلفات ندارد.


هیچ تعارفی با تخلفات انتخاباتی نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ، صبح امروز با حضور مسئولان اجرایی و دستگاه های استان، ستاد انتخابات شهرستان قزوین افتتاح شد.

در این مراسم علی شفیعی فرماندار قزوین بیان کرد: چهار حوزه انتخابات در شهرستان قرار دارد و هفت هزار نفر در استان درگیر انتخابات بوده و 16 کمیه فعال در شهرستان شامل کمیته هایی از دستگاه انتظامی، دستگاه قضایی، هیات نظارت استان حضور دارند.

وی گفت: مجموعه ستاد انتخابات، به دلیل تکریم داوطلبانی که در این انتخابات شرکت می‌کنند تشکیل و عوامل این ستاد تا پاسی از شب در این محل فعال هستند.

فرماندار قزوین ضمن تقدیر از برخی ادارات که اعمال ماده یازده را اجرایی کردند، اظهار کرد: هدف از تشکیل این ستاد، رسمیت انتخابات است. ضمن اینکه منشور اخلاقی داوطلبین به صورت اختیاری از سوی داوطلبین امضا می‌شود.

شفیعی عنوان کرد: مجموعه ستاد انتخابات شهرستان، تعارفی با تخلفات ندارد و در چارچوب قوانین، حق الناس مدنظر ما بوده و با هیچ دستگاهی تعارف نداشته و نص صریح قانون و اعمال قانون اولویت ماست که توصیه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تاکید بر این امر است.

وی گفت: اصحاب رسانه نیز اتاقی به مدت هفت روز در اختیارشان قرار می‌گیرد تا در فضایی آرام اخبار مربوط به داوطلبین و عوامل اجرایی را منعکس کنند و مشکلی در بعد امکاناتی، اجرایی، امنیتی و غیره وجود ندارد و در نهایت تعامل، این مراسم برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: