کد خبر: ۸۳۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۷۵
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ضوابط و مقررات معافیت تحصیلی دانش آموزان را تشریح کرد.

ضوابط و مقررات معافیت تحصیلی دانش آموزانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ضوابط و مقررات معافیت تحصیلی دانش آموزان را تشریح کرد.

سردار تقی مهری در تشریح این خبر اظهار کرد: طبق تبصره یک ماده 33 قانون خدمت وظیفه عمومی، حداکثر معافیت تحصیلی برای دانش آموزان تا سن 20 سالگی تمام و مهلت معرفی آنان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی، حداکثر یک سال پس از فراغت از تحصیل است.

وی ادامه داد: طبق ماده 13 آیین نامه اجرایی معافیت تحصیلی مصوب 29 آبان ماه91 هیئت وزیران، دانش آموزانی که بعد از 20 سالگی تمام، یعنی در مهلت یک ساله در نظر گرفته شده برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی، فارغ التحصیل شوند، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را نخواهد داشت.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: دانش آموزان می بایست با برنامه ریزی مناسب در سنوات در نظر گرفته شده، مقطع تحصیلی خود را به اتمام برسانند تا برای ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی دچار مشکل نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: