کد خبر: ۸۳۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۵
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دعوت مدیرعامل این باشگاه به کمیته انضباطی جای سوال دارد و تاکنون هیچ توضیحی در مورد علت این کار داده نشده است.

دعوت انصاری‌فرد به کمیته انضباطی جای سوال داردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیشب اعلام کرد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای ارائه پاره‌ای توضیحات باید در کمیته انضباطی حضور پیدا کند.


حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع برای خودمان هم جای سوال دارد چرا که هیچ توضیحی داده نشده که به چه علتی این دعوت صورت گرفته است.


وی افزود: مدیرعامل باشگاه باید از حق تیمش دفاع کند و به همین خاطر صحبت‌هایی را به صورت مستند در دفاع از تیم در چند مقطع بیان کرده است که این موضوع هم چندان عجیب نیست، اما هیچ توضیحی را تا کنون برای علت دعوت به ما نگفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: