کد خبر: ۸۳۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۸۳۵
از اسفند ماه سال ۹۲ پخش شبکه‌های تلویزیونی داخلی صدا و سیما (IRIB) از طریق ماهواره هاتبرد آغاز شد. اخیرا برخی حساب‌های کاربری متعلق به خبرنگاران ایرانی شاغل در شبکه‌های فارسی‌زبان ادعا کرده‌اند که پخش شبکه‌های دولتی تلویزیون ایران روی ماهواره هاتبرد قطع شده است.

به گزراش خبرداغ به نقل از برترین‌ها ، از اسفند ماه سال ۹۲ پخش شبکه‌های تلویزیونی داخلی صدا و سیما (IRIB) از طریق ماهواره هاتبرد آغاز شد. اخیرا برخی حساب‌های کاربری متعلق به خبرنگاران ایرانی شاغل در شبکه‌های فارسی‌زبان ادعا کرده‌اند که پخش شبکه‌های دولتی تلویزیون ایران روی ماهواره هاتبرد قطع شده است. تا این لحظه صداو سیمای ایران نسبت به این خبر واکنشی نداشتهاین در حالیست که در تهران دریافت شبکه‌های تلویزیون ایران روی هاتبرد امکان‌پذیر نیست.

 

همچنین تابناک در خبری نوشت: شبکه‌های تلویزیون دولتی ایران، ‎#IRIB از ماهواره‌ هاتبرد و یوتل‌ست قطع شدند.

این اقدام در راستای تحریم صداوسیما توسط آمریکا انجام شده است.

حذف شبکه‌های IRIB از روی هاتبرد و یوتل‌ست

شرکت سرویس دهنده پخش ماهواره‌ای هاتبرد را تحت فشار قرار داده است تا از روز دوشنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۱۲ (۲۴ مهر) فرکانس ماهواره ۱۲۴۳۷ را قطع و از ارایه سرویس به شبکه‌های این پکیج ماهواره‌ای خودداری کند. این در حالی است که از اسفند ماه سال ۹۲ پخش شبکه‌های تلویزیونی داخلی صدا و سیما (IRIB) از طریق ماهواره هاتبرد آغاز شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: