کد خبر: ۸۳۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۱۷۰
برانکو ایوانکوویچ این روزها باز هم به تیتر اول رسانه‌های ایران تبدیل شده است. یکی او را گزینه اول هدایت پرسپولیس می‌نامد و نفر دیگر کارش را با تیم ملی فوتبال کشورمان تمام شده می‌داند و جالب اینکه برانکو حاضر نیست هیچ‌کدام از این موارد را تایید کند

توافق پرسپولیس - برانکو به نفع تیم ملی؟!به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: برانکو ایوانکوویچ این روزها باز هم به تیتر اول رسانه‌های ایران تبدیل شده است. یکی او را گزینه اول هدایت پرسپولیس می‌نامد و نفر دیگر کارش را با تیم ملی فوتبال کشورمان تمام شده می‌داند و جالب اینکه برانکو حاضر نیست هیچ‌کدام از این موارد را تایید کند و در هر تماسی که از ایران با او گرفته می‌شود، تاکید دارد که فعلا منتظر است مشکلش با پرسپولیس حل شود.

هرچند برانکو مذاکره با تیم ملی را از بیخ و بن رد کرده و هرگونه مذاکره‌ای برای قبول هدایت تیم ملی را تکذیب می‌کند اما دقیقا کارهای او و پست‌های اینستاگرامی‌اش باعث به وجود آمدن این شایعات شد و سکوت فدراسیون و تایید و تکذیب نکردن این موضوع فضا را به سمتی پیش برد که هر لحظه احتمال نشستن او روی نیمکت تیم ملی را بیشتر می‌کند.

قرار اول؛ یک ناهار مشترک بدون منظور!

موضوع از جایی شروع شد که برانکو عکسی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که او را کنار سفیر ایران نشان می‌داد. بعد از این عکس خیلی‌ها به دنبال دلیل این نشست رفتند و جواب سربالای برانکو و نزدیکانش در ایران حساسیت اهالی رسانه را بیشتر کرد. حتی «فرهیختگان» این موضوع را از طریق سفارت ایران در کرواسی پیگیری کرد و عنوان شد که بحث فقط درباره مطالبات مرد کروات از پرسپولیس بوده است.

برانکو ادعا می‌کرد سفیر ایران در کرواسی از دوستانش به شمار می‌رود و او با توجه به علاقه‌اش به ایران نزد سفیر رفته و بعد از گپ‌وگفت خودمانی یک ناهار مشترک صرف کرده و از هم جدا شده‌اند و این دیدار هیچ ارتباطی به پرسپولیس و تیم ملی نداشته است.

قرار دوم؛ درخواست کمک!

دیروز عکس جدیدی از دیدار برانکو و سفیر ایران در اینستاگرام پروفسور منتشر شد تا در روزی که همه وعده دیدار یک نماینده از ایران با برانکو جهت مذاکره برای قبول هدایت تیم ملی را داده بودند، باز هم سفیر ایران مقابل برانکو بنشیند. وی دلیل این دیدار را کمک‌خواهی از سفیر برای حل مشکلش با پرسپولیس عنوان کرد.

این حرف برانکو اما منطقی به نظر نمی‌رسد، او که تا دیروز پاسخ پرسپولیسی‌ها را یکی درمیان می‌داد و آنها را تهدید به حل مشکلش در فیفا کرده بود و حتی نامه شکایتش هم به باشگاه پرسپولیس رسید، حالا خودش پا پیش گذاشته تا برای حل مشکلش با پرسپولیس سفیر کشورمان در کرواسی را واسطه کند!اینکه خود برانکو پالس‌هایی را می‌فرستد تا به شایعات موجود دامن بزند غیرقابل کتمان است و این موضوع که برانکو دوست دارد روی نیمکت تیم ملی بنشیند هم بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

تا آنجای حرف که برانکو گفته مذاکره‌اش درخصوص پرسپولیس بوده هم درست، اما برخی منابع معتقدند سفیر به دنبال راه‌حلی برای توافق برانکو با پرسپولیس است تا پرونده او و سرخ‌ها در فیفا بسته و مالیات او هم توسط وزارت ورزش تعیین‌تکلیف شود و راه برای حضور برانکو به تیم ملی باز شود. باید صبر کرد و دید!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: