کد خبر: ۸۳۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۶۰
سيدحسين نقوي‌حسيني در اظهاراتي پيش از برگزاري نشست مشترك روز گذشته دو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس و شوراها و امور داخلي كشور با مسوولان سياسي و امنيتي، عدد و رقم بازداشتي‌هاي ناآرامي ايران را حدود 7 هزار نفر اعلام كرد

نقوی حسینی: بازداشت حدود 7 هزار نفر در نا آرامی های ایرانيك نماينده با اشاره به ارايه آمار غيرتجميعي از ارايه گزارش مكتوب مسوولان امنيتي به كميسيون امنيت ملي در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روزنامه اعتماد، سيدحسين نقوي‌حسيني در اظهاراتي پيش از برگزاري نشست مشترك روز گذشته دو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس و شوراها و امور داخلي كشور با مسوولان سياسي و امنيتي، عدد و رقم بازداشتي‌هاي ناآرامي ايران را حدود 7 هزار نفر اعلام كرد؛ ولي اعلام تعداد دقيق بازداشتي‌ها و همچنين ساير مباحث مربوط به موضوع بنزين و جنجال‌هايش را به اظهارنظر مقامات رسمي موكول كرد. اظهارنظري كه حداقل تا لحظه نگارش اين گزارش، صورت نگرفته تا همچنان پرسش‌هاي بسياري ميان افكار عمومي مطرح باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: