کد خبر: ۸۳۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۴۸۲
فال روزانه چهارشنبه 6 آذر 1398

فال روزانه چهارشنبه 6 آذر 1398متولد فروردین : به فکر دیگران بودن فقط یک کار انسان دوستانه نیست، این عمل خوب زیربنای فلسفی مسیر زندگی شما را تشکیل می‌دهد. این سخن به معنی این نیست که شما فقط با افرادی که می‌شناسید بامحبت رفتار می‌کنید، برای اینکه به نظر می‌رسد سرشت والای شما نتواند بین یک فرد غریبه و یک دوست تفاوت قائل شود. از نظر دید معنوی همه اشخاص با هم برابرند. اگر شما تمایل داشتید که به یک نفر کمک کنید ولی به شخص دیگری یاری نرسانید، باید دوباره به انگیزه‌های خود رسیدگی کنید.

متولد اردیبهشت : شما خود و فعالیت‌هایتان را بسیار محدود کرده اید، مانند سابق با دوستان‌تان رابطه ندارید.به همین دلیل احساس تنهایی می‌کنید.برای خانواده یا اطرافیان‌تان احساس دل نگرانی و دل مشغولی دارید اما بهتر است نگرانی را کنار بگذارید زیرا هر شخصی مسئول زندکی خودش است و هر شخص باید به تنهایی زندگی خود را بسازد، زیرا شما قدرت لازم را ندارید که در ﺁن واحد به چندین نفر کمک کنید و این کارتان باعث می‌شود از زندگی خودتان نیز باز بمانید. ﺁبان در این روزها به صحبت‌ها و انتقادهایی که در رابطه با خودتان از دهان اطرافیان تان می‌شنوید اهمیت زیادی می‌دهید، در صورتی که برای این مسائل نباید اصلا ارزشی قائل شوید.زیرا هر شخصی با صحبت‌هایش شخصیت خود را نشان می‌دهید و اگر بخواهید برای هر موضوعی که دیگران می‌گویند خود را ناراحت کنید دیگر قدرت و توان ادامه زندگی را نخواهید داشت.به خاطر دیگران هیجانات قلبی‌تان را کور نکنید.زیرا شما انسانی زنده هستید و تمام انسان‌های با هیجانات‌شان زنده هستند. ﺁذر

متولد خرداد : کمی‌ تنفس عمیق و آرامش داشتن فکر خوبی است و خوشبختانه امروز مجالی برای این کار می‌یابید. مشکل اینجاست که آرامش و تسکین شما از دنیای واقعی بدست نمی‌آید؛‌ ممکن است این کار در تصور و خیال امکان پذیر باشد. شما باید گریزی به دنیای رویا و خیال بزنید. سفر در دنیای درونی کار اشتباهی نیست به شرطی که شما به فکر وظایف و مسئولیت‌هایتان نیز باشید.

متولد تیر : سیاره بخت شما یعنی ونوس در چرخه قهقرایی خود قرار گرفته است و شما در این سال جدید وسوسه شده‌اید که به جای ابراز کردن آرزوهایتان آنها را برای خود درونی سازید. باوجود این امروز وقتی که از سوی یک منبع قدرتمند محدودیت‌هایی برایتان ایجاد می‌گردد، از رسیدن به آرامش درونی ناامید می‌شوید. سرکشی و نافرمانی فقط تلف کردن وقت و انرژی است؛ چراکه شما احتمالا بر فشارهای بیرونی که بهتان تحمیل می‌شود پیروز نخواهید شد. پس عاقلانه جبهه خود را انتخاب کرده و سعی کنید با بدیهیات نجنگید.

متولد مرداد : چیزهایی که موجب ایجاد یک دوستی ساده بین شما و یک نفر دیگر شده است، می‌تواند تبدیل به مجموعه پیچیده ای از احساسات شود. خوشبتانه شما حس می‌کنید از طرف یک دوست صمیمی ‌حمایت می‌شوید. به یاد داشته باشید امروز حرف زدن کلید موفقیتتان است! شما امروز با مجموعه ای از تضادها روبرو هستید، حرفهایی که می‌زنید مهم تر از کاری است که انجام می‌دهید.

متولد شهریور : اگر شما تازگی‌ها با كسی دوست شده‌اید، ممكن است امروز كمی ‌با هم اختلاف پیدا كنید. مشكلاتی كه برایتان به وجود آمده در حدی است كه شما آرزو می‌كردید كاش جور دیگری رفتار كرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید كه آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت كردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

متولد مهر : شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

متولد آبان : امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

متولد آذر : امروز که ماه تأثیر پذیر در نشان شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه حساس‌تر شده‌اید. درضمن الان که خورشید در هفتمین خانه شریکان شما قرار دارد، تأکیدها می‌تواند روی شخص دیگری باشد، بنابراین یک تضاد به وجود می‌آید. شما چگونه می‌توانید نیازهای شخصی خودتان را بیان کنید درحالی که برای رابطه‌های دوستی مهم احترام زیاد قائل هستید؟ فراموش نکنید، صادق بودن با خودتان به این مفهوم نیست که افراد دیگر را فرا‌موش کنیم.

متولد دی : امروز برای انتخاب كردن یك تفریح و یا سرگرمی‌جدید روز مناسبی است، ولی باید تفریحی را انتخاب كنید كه قبلاً در موررش فكر كرده باشید. اگر سرگرمی‌شما برایتان مفید هم باشد كه چه بهتر!! اگر چه الان شاید وقت مناسبی برای باغبانی نباشد، اما شما می‌توانید در گوشه‌ای از حیاطتان باغچه‌ای كوچك و زیبا ترتیب دهید.

متولد بهمن : امروز شما واقعاً می‌خواهید ایده‌هایتان را برای خود نگه دارید، برای اینکه خورشید نورانی در حالی که در هفتمین خانه‌تان در ارتباط با دوستانتان قرار دارد از اورانوس اشعه‌هایی را می‌گیرد. اینک در زندگی شما مانعی برای فعالیتهایتان وجود ندارد، بنابراین فعالیت کردن بر اساس ایده‌های خوبتان کار سختی نیست. حتی اگر برنامه‌هایتان را روی کاغذ نیاورده‌اید و خوب بررسی شان نکرده‌اید ولی به جلو رفته و آنها را مطرح کنید. به احتمال زیاد دیگران هوش و بصیرت شما را خواهند دید و به خاطر تلاشهایتان ازتان حمایت خواهند کرد.

متولد اسفند : امکان سفر پیش آمده است، قبول کنید چه بسا فرصتی است که تمام مشکلات شما در انجام همین سفر با یک ملاقات حل شود. در بازسازی روابط عاطفی و عاشقانه این شما هستید که باید در رفتارتان تجدید نظر کنید. خبر خوش و تعیین کننده ای به شما میرسد و در این فاصله باید خیلی مراقب رفتار و حرفهای خود باشید چرا که خبرچین بیکار زیاد است. یک پیشنهاد ازدواج خواهید داشت اما مراقب باشید از هول حلیم توی دیگ نیافتید.

پرشین فال

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: