کد خبر: ۸۳۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۶
فرماندار آستارا:
فرماندار آستارا گفت:به عنوان مجری برگزار کننده انتخابات در شهرستان رای مردم را به عنوان حق الناس میدانیم و به بهترین شکل ممکن از رای مردم حراست و پاسداری میکنیم .

به بهترین شکل از رای مردم در انتخابات حراست می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رستم زاد فرماندار شهرستان آستارا به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان در سالن وحدت این شهرستان اظهار داشت: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و عرصه های علمی و فناوری خوش درخشیدند و امروز، دشمنان از تفکر و روحیه بسیجی می هراسند.

وی اظهار کرد: تفکر بسیجی با دورنگری و تدبیر امام راحل، مرزها را طی کرده و به جبهه های مقاومت کشورهایی منطقه نیز رسیده است و بسیج، دولت را امروز در عمران و آبادانی کشور همراهی می کند.

وی ادامه داد: امروز دشمن فکر میکند که نقطه ضعف ما اقتصاد ماست و ازین طریق فشار وارد میکند و بدنبال شکستن اراده ملت بزرگ ایران است ، اما دولت و ملت ایران با تدبیر و ابتکار عمل پیروز میدان در جنگ اقتصادی 40 ساله هستند که از یک سال پیش شدت بیشتری گرفته است و میخواستند اراده ملت بزرگ ایران اسلامی را بشکنند که نتوانستند، زیرا دشمنان هنوز قدرت مردم ایران را نشناخته اند و از گذشته ها درس عبرت نگرفته اند و از قدرت ایستادگی و از اتحاد و انسجام و قدرت بازدارندگی ما خبر ندارند.

رستم زاد افزود: امروز دشمن تمام امکانات خود را به کار بسته است و ما باید بیش از پیش هوشیار باشیم و پای آرمان های انقلاب و نظام و امام راحل باشیم زیرا در منطقه ای هستیم که در اوج جنگ و نا امنی و برادر کشی قرار دارد و ما با اقتدار در اوج امنیت زندگی میکنیم.

وی اضافه کرد: اگر امروز آمریکا ملت و مسئولین و نفت و منابع معدنی و پتروشیمی ما را تحریم می کند نشان از عجز و ناتوانی آنان در رسیدن به آروزهای شومشان که شکستن عزت ملت ایران اسلامی و غارت امول و خاک ایران است دارد و ملت ما جواب دندان شکنی به آنها داده اند وخواهند داد.

وی افزود: اگر منابع انسانی و مالی مارا تحریم می کنند با تفکر بسیجی و جوانان برخاسته ازانقلاب و متفکران و جوانان دانشمند انقلابی و بسیجی چه میخواهند بکنند.

وی ادامه داد: با کمک جوانان به توسعه و پیشرفت های بزرگی در عرصه های مختلف علمی و نظامی و فرهنگی رسیده ایم و در گام دوم انقلاب انشاالله در عرصه اقتصادی نیز در جهان حرف برای گفتن خواهیم داشت و باتوجه به تحریم های ظالمانه و ضد انسانی ایالات متحده علیه مردم ایران، رشد اقتصادی کم ولی مثبت داشته ایم که نشان از تلاش تیم اقتصادی دولت در بی اثر کردن این تحریم ها است .

فرماندار آستارا اظهار داشت: امروز در حوزه سیاست خارجه نیز با روشنگری های دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران و رعایت سه اصل اساسی عزت، حکمت، مصلحت در سطح بین المللی سیاستها و تبلیغات ایران هراسی ایالات متحده و هم پیمانانش، به آمریکا هراسی و بی اعتمادی به آن تبدیل شده است و این ثمره تلاش تیم دیپلماسی دولت است که با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیربه این موفقیت ها رسیده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا ادامه داد: دولت هدفی را در پیش گرفت؛ با محوریت توسعه عدالت اجتماعی و پرداخت هزینه سوخت به دهک های پایین جامعه ، که مورد تایید سران قوا قرار گرفت و مورد حمایت مقام معظم رهبری نیز بود، اما دشمن از دوسال پیش برنامه ریزی کرده بود و تلاش می کرد با ایجاد بد بینی نسبت به نظام انتخابات کشور را تحت تاثیرر قرار دهد که با پاسخ محکم مردم ایران مواجه شد.

وی ادامه داد: با توجه به قانون اساسی مردم حق اعتراض را دارند اما این اعتراض باید در چارچوب و با حفظ نظم و انظباط اجتماعی و همراه با تامین امنیت و آرامش و بصورت مدنی و منطقی باشد، نه اینکه یک عده معترض نما و وابسته به بیگانان با تخریب اموال و اماکن عمومی سعی در مختل کردن نظم اجتماعی و این همه آسیب به بیت المال باشند که با توصیه به موقع رهبر انقلاب مردم راه خود را از این اخلال گران جدا کرده و در جهت حمایت از امنیت کشور راهپیمایی باشکوهی در نقاط مختلف کشور انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: جا دارد از مردم بافرهنگ و باسواد شهرستان آستارا تقدیر و تشکر کنم که از همان روز اول مسیر خود را مشخص کردند و با نظام و انقلاب ماندند.

رستم زاد اضافه کرد: اگر تا دیروز سنگر بسیج جبهه های دفاع مقدس بود امروز نیاز هست در گام دوم انقلاب جوانان بسییجی در عرصه تکنولوژی و سازندگی اقدام کنند و توجه به دانشمندان و نخبگان کشور تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی است زیرا هیچ کشوری از بیرون به توسعه نرسیده و توسعه امری درون زاست.

فرماندار آستارا یادآور شد: در سفر رئیس محترم جمهور به استان گیلان اعتبارت خوبی برای شهرستان در حوزه آب و فاضلاب با پیگیری مسئولان شهرستان در نظرگرفته شده که مراحل اداری آن در حال انجام است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری را در شهرستان فراهم کنیم وهمه ما این تلاش را داشته باشیم که کسانی که به مجلس می روند بتوانند خوب قانون گذاری و نظارت کنند و راه پیشرفت کشور نیز همین است زیرا به فرموده امام راحل مجلس در راس امور است و فرمانداری آستارا نیز به عنوان مجری برگزار کننده انتخابات در شهرستان رای مردم را به عنوان حق الناس میدانیم و به بهترین شکل ممکن از رای مردم حراست و پاسداری میکنیم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: