کد خبر: ۸۳۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۲۵۷
پس از مخالفت اتحادیه جهانی کشتی با میزبانی ایران از رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز که تمرینات تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها را زیر نظر داشت، اقدام به تعطیلی اردو کرد.

محمد بنا اردوی تیم ملی کشتی فرنگی را تعطیل کردپس از لغو میزبانی ایران از رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی، تمرینات تیم ملی نیز تعطیل شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، پس از مخالفت اتحادیه جهانی کشتی با میزبانی ایران از رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز که تمرینات تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها را زیر نظر داشت، اقدام به تعطیلی اردو کرد.

با توجه به اینکه تنها ۲ روز تا برگزاری جام جهانی تهران زمان باقی مانده عملا برگزاری این مسابقات در تاریخ یاد شده امکان پذیر نیست.

اتحادیه جهانی کشتی زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی و اینکه آیا این رقابت‌ها باز هم در ایران برگزار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: