کد خبر: ۸۳۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۵
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که در این مقطع بالاتر بودن استقلال از پرسپولیس مهم نیست و کادرفنی آبی‌پوشان هم نباید به این موضوعات اهمیتی دهد.

زمانی منتقد استقلال استراماچونی بودم!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پیروز قربانی در خصوص برتری تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندارن، اظهار داشت: استقلال در هفته‎های اخیر آن شخصیتی را پیدا کرده که باید داشته باشد. به نظرم سیستم استقلال روی بازیکنان نشسته و بازیکنان خود را با آن به خوبی وفق دادند.

 

وی ادامه داد: زمانی یک مربی بر اساس تفکرات و سیستمی که مدنظرش است بازیکن جذب می‎کند و براساس آن چیزی که در ذهن دارد تیم را به زمین می‎فرستد. زمانی هم مثل امروز، مربی بازیکنان را جذب نکرده و براساس داشته‎هایش سیستم بازی تیم را مشخص می‎کند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی منتقد این تیم بودم و در آن برهه زمان حرف‎هایم را براساس مستندات و موارد فنی می‌زدم. این موضوع تا پیش از بازی با فجرسپاسی ادامه داشت. بعد از آن بازی روند تیم عوض شد. در حال حاضر تیم خیلی بهتر از قبل شده و با طرح و برنامه وارد میدان می‎شود. مثل بعضی از دوستان نیستم که به دنبال محبوبیت در فضای مجازی باشم و برای جذب مخاطب حرف‎های متعصبانه بزنم. حرف حق را براساس مسائل فنی و کارشناسی می‌زنم که این ممکن است برای بعضی‎ها خوش‎آیند نباشد. الان هم می‎گویم که ضعف‎ها برطرف شده و استقلال واقعا تیم است.

 

قربانی تصریح کرد: اینکه می‎گویند استقلال در جدول بالاتر از پرسپولیس است و... اصلا جالب نیست. مهم جایگاه پایانی در لیگ است. فرض کنید در پایان لیگ پرسپولیس ششم شود و استقلال پنجم. این اصلا اتفاق خوبی نیست و جایگاه مناسبی هم برای دو تیم نخواهد بود. قطعا کادرفنی استقلال هم به این صحبت‌ها اهمیتی نمی‌دهد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دو، سه بازی اخیر استقلال با پرس از بالا، تیم حریف را تحت فشار می‎گذارد و با این کار، مدافعان تیم مقابل دچار اشتباه می‎شوند. به نظرم می‎توان به این تیم امیدوار بود. استقلال امروز تیمی یکدست است و تکیه به بازیکن خاصی ندارد. امیدوارم اتفاقات خوب ادامه داشته باشد و استقلال در کورس قهرمانی بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: