کد خبر: ۸۳۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۹۷
پیشکسوت پرسپولیس گفت: تغییراتی که در هر بازی در زمین مشاهده می‌کنیم متاسفانه نشان می‌دهد کالدرون هنوز نتوانسته ترکیب مد نظر خود را با گذشت یازده هفته پیدا کند.

پرسپولیس وضعیت مطلوبی ندارد/ ترکیب سرخ‌پوشان بعد از یازده هفته مشخص نشده استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بهنام ابوالقاسم‌پور، پیشکسوت پرسپولیس، درباره وضعیت سرخ پوشان برای دیدار با صنعت‌نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عنوان کرد: متاسفانه در چند دیدار اخیر در مسابقات لیگ پرسپولیس انتظارات را برآورده نکرد و نتایج ضعیفی را به دست آورد، موضوعی که قطعا نگرانی زیادی را هم برای هواداران این تیم به وجود آورده است.

 

او ادامه داد: قطعا اگر همین شرایط را در نظر بگیرم سرخ‌پوشان وضعیت مطلوبی ندارند. امیدوارم برای این بازی برنامه خاصی داشته باشند تا بتوانند با یک برد شرایط را کمی عوض کنند.

 

ابوالقاسم‌پور با اشاره به ترکیب نامشخص تیم در چند هفته سپری شده اظهار کرد: یازده هفته از لیگ سپری شد ولی متاسفانه هنوز ترکیب اصلی پرسپولیس را ندیدیم. تغییراتی که در هر بازی در زمین مشاهده می‌کنیم نشان می‌دهد کالدرون هنوز نتوانسته ترکیب مد نظر خود را با گذشت یازده هفته پیدا کند. موضوعی که به طور حتم به تیم ضربه خواهد زد. البته با آمدن کامیابی‌نیا احساس می‌کنم می‌توانیم کمی برای رسیدن به ثبات در پرسپولیس امیدوار باشیم.

 

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی بازیکنان با کالدرون مشکل دارند و همین موضوع باعث بی‌ثباتی تیم شده است؟ گفت: این حواشی قطعا به تیم ضربه می‌زند. کالدرون سرمربی تیم است و باید همه این را بپذیرند. متاسفانه پرسپولیس مهاجم گلزن کم دارد و بهتر است در نیم فصل برای این موضوع حتما تدابیری اندیشیده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: