کد خبر: ۸۳۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۲۴۵
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری یکی از عوامل اصلی اعتراضات اخیر در کردکوی و گرگان خبر داد.

پلیس: یکی از عوامل اصلی حوادث اخیر گرگان دستگیر شدبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ مسعود فروزان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کردکوی پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر شدند.

وی با بیان اینکه متهم با نمایش فیلم های مجرمانه از خود در شبکه های اجتماعی اقدام به قدرت نمایی می کرد، افزود: این فرد که از اراذل و اوباش کردکوی است، در فضای مجازی مطالب کذب و توهین آمیز علیه برخی مسئولان کشور انتشار داده و در حوادث اخیر نیز در شهرستان های گرگان و کردکوی اقدامات آشوبگرانه داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

بر اساس اعلام سایت خبری پلیس، این مقام انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع ذیصلاح، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و حضور فعال در سطح جامعه اجازه نخواهد داد عده ای هنجارشکن و مجرم امنیت شهروندان را به خطر بیندازند.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: