کد خبر: ۸۳۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۳۴۶
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن و ۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۴ نفر از سوداگران مرگ و هلاکت ۲ تن از آنان توسط مرزداران استان خبر داد.

انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در مرز‌های شرقیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن و ۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۴ نفر از سوداگران مرگ و هلاکت ۲ تن از آنان توسط مرزداران استان خبر داد.

سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی زابل مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، توانستند این باند بزرگ قاچاق موادمخدر را منهدم کنند.

وی ادامه داد: در این عملیات هدفمند که با درگیری مسلحانه و تبادل سنگین آتش بین مامورین و قاچاقچیان همراه بود سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی و آتش پرحجم مرزداران توان مقابله نداشتند در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و مرزداران این فرماندهی، موفق شدند ضمن هلاکت ۲ نفر از قاچاقچیان و دستگیری ۲ نفر دیگر از سوداگران مرگ،مقدار ۶۵۰ کیلو و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۶۲۴ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک، ۴ کیلوگرم شیشه و ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین را کشف کنند.

سردار ملاشاهی به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان نیز اشاره کرد و افزود: مرزبانان جان بر کف این فرماندهی در هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان برای انتقال موادمخدر از ارتفاعات حوالی میل مرزی ۱۳۰ آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی اضافه کرد: طی عملیاتی ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مقدار ۴۱۳ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های کارکنان هنگ‌های مرزی زابل و سراوان و همکاری صمیمانه دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی، بیان داشت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران این فرماندهی با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با کمک مرزنشینان غیور با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: