کد خبر: ۸۳۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
تعداد بازدید: ۳۴۴
فال روزانه سه شنبه 5 آذر 1398

فال روزانه سه شنبه 5 آذر 1398متولد فروردین : دوری کردن از تنش‌ها به خصوص اگر از آنها خسته شده باشید، ایده خوبی به نظر می‌رسد. اما این کار زیاد هم ساده نیست، برای اینکه صلح و آرامش درونی که قبلاً تجربه کرده‌اید،ممکن است اجازه ظهور پیدا نکند. زمانی که شما تشخیص بدهید هیچ اجباری وجود ندارد که گزینش شما همه چیز و یا هیچ باشد، شما خیلی زود پیشرفت خواهید کرد.

متولد اردیبهشت : شما بین دو احساس سردرگم شده اید، قلب تان به شما می‌گوید بله این کار را انجام بده اما ذهن و منطق تان به شما می‌گوید نه این کار را نباید اینجام بدهید و شما را دچار یک سردر گمی‌گرده‌اند. شما اگر تصمیمات و انتخاب‌های دیگری را بگیرید و به ﺁنها نیز عمل کنید، هیچ اتفاق ناگواری برایتان رخ نمی‌دهد، بهتر است زندگی تان را از یک نواختی که دچار ﺁن شده است خارج سازید.گاهی نیز کارهای هیجان انگیز انجام دهید تا روحیه‌تان عوض شود.

متولد خرداد : امروز اتفاق غیر منتظره‌ای برایتان می‌افتد و شما نمی‌توانید دلیل موجهی برای آن پیدا کنید. تصورات وخیالات تازه ای از ضمیر ناخودآگاهتان سر بیرون می‌آورند و بهتر است به جای نادیده گرفتن شان به آنها توجه کنید. به رویاهاتان اجازه پرواز دهید و ببینید شما را به کجا می‌برند. شاید مقصد نهایی شان را ندانید، اما حداقل می‌توانید احساسات خفته خود را بیدار کرده و بهتر آنها را بشناسید.

متولد تیر : با وجود اینکه پرندگان و شکوفه ها می دانند معنی بهار این است که سر برآورند و نظاره گر طبیعت باشند شما قدری محتاط و مردد هستید. به جای رجز خواندن ترجیح می دهید که کمی بیشتر خود را پنهان کنید مانند یک موش خرما که از سایه اش نیز می ترسد . اجازه ندهید شخص دیگری به شما بگوید که باید اکنون چکار کنید؛ فقط لازم است که زمان بیشتری اختصاص دهیدتا مطمئن شوید آنقدر اطراف تان امن است که سر از لاک خود بیرون بیاورید.

متولد مرداد : اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی ‌احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

متولد شهریور : نامه یا خبری را دریافت میکنید که به انتظار طولانی شما در ارتباط با مشکلات مالی پایان خواهد داد. داشتن آرزوهای دنیوی اگر شما را از اصلتان دور نکند، نه تنها مخرب نیست بلکه بلکه لازمه ی یک زندگی مناسب و آسوده است در این رابطه خود را سرزنش نکنید

متولد مهر : امروز برای گرفتن یک تصمیم مهم درباره مسائل مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره‌ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند روز می‌تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند. بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می‌کند. نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت. در ضمن تا زمانی که احساس اطمینان نکرده‌اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!

متولد آبان : امروز شما به اینکه جمله “همه چیز زیباست” اوضاع را خوب و روبراه می‌گرداند شک دارید. اگرچه این می‌تواند یک نوع پوشش و حفاظ موثر باشد، اما امکان دارد که دیدگاه‌های خود را از دست بدهید. به خاطر نگرانی برای هر چیزی که در حال تمام شدن است انرژی باارزشتان را هدر ندهید. فقط بدون هیچ قضاوتی تمرکز کنید. چند روز بعد شما باید توانایی این را داشته باشید که به عقب برگشته و همه چیز را با دید بهتری ببینید.

متولد آذر : منفعت و سودهای مالی بسیاری در انتظار شما هستند و در روزهای نه چندان دوری نصیب شما می‌شوند. اما باید حواستان را جمع کنید تا این منفعت‌های را بیهوده هدر ندهید. بعد از رسیدن به این منفعت مالی، به شما توصیه می‌کنیم که کمی استراحت کنید زیرا برای رسیدن به این مرحله تلاش‌های بسیاری را انجام داده اید، کمی‌احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، برای این که دوباره قوای جسمانی خود را بدست آورید این استراحت برای شما الزامی می‌باشد، زیرا شما در پی به دست آوردن موفقیت‌های بزرگتری هستید و این موفقیت‌های به نطرتان کوچک به نطر می‌رسد.

متولد دی : عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی ‌دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

متولد بهمن : اكنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان كردن یك نگرانی رو به رشد باشد. مادامی كه شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند كه شما زمان سختی را می گذرانید. اكنون برای شما بهتر لست كه احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینكه آنها آشكار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

متولد اسفند : حتی اگر شما تنها کارمند جدا از دیگران در یک سازمان بزرگ هستید باز هم قدرت و استعداد آن را دارید که روی پاهای خود بایستید و با سخت کوشی خود یک سیاست عالی را در پیش بگیرید. ممکن است خودتان را مانند یک مزاحم افراطی ببینید اما راه های جایگزین را جستجو می‌کنید تا همان کار را انجام دهید. اکنون اعمال شما ممکن است به طور معکوس در چشم دیگران محتاطانه و محافظه کارانه به نظر بیاید. آنها فکر می‌کنند که شما ایده های معقولی دارید اما بعضی چیزها ممکن است نظر آنها را تغییر دهد. شمانیازی به این ندارید که روش و شیوه خودتان را امروز تغییر دهید؛ فقط از هر دو طرف قضیه آگاه باشید و نقطه وسط و میانی را هدف بگیرید.

 

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: