کد خبر: ۸۳۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۱۴۰
معاون استاندار خوزستان :
معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: آمار دستگیر‌ی‌ها و کشته شدگان ناآرامی‌های خوزستان بزودی اعلام می‌شود.

گرفتن پول برای تحویل جنازه کشته‌شدگان کذب محض است/ بزودی آمار دستگیری و کشته شدگان ناآرامی‌های خوزستان اعلام می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ،حبیب‌الله آصفی درباره آخرین وضعیت استان خوزستان پس از ناآرامی‌های اخیر، اظهار داشت: در حال حاضر امنیت کامل در استان خوزستان برقرار است و هیچ‌گونه ناآرامی در شهرها نداریم.

وی درباره آمار دستگیر‌ی‌ها و کشته‌شدگان معترض‌‌در‌ ناآرامی‌های اخیر استان هم افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان در حال آمارگیری هستند که به محض رسیدن به نتیجه نهایی تعداد آنها را اعلام خواهیم کرد.

معاون امنیتی استانداری خوزستان درباره شایعه گرفتن پول و حق تیر برای تحویل اجساد معترضان به خانواده‌های آنها از سوی برخی‌نهادها، گفت: این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم و تاکنون چیزی درباره آن نشنیده‌ام و کذب محض است.

وی اضافه کرد: این قضیه با عقل جور در‌نمی‌آید و من آن را رد می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: