کد خبر: ۸۳۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۱۶۶
محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال که فصل خوبی را تا اینجای کار با استقلال سپری کرده است، درست یک روز قبل از دیدار با نساجی مازندران از فهرست ۱۸ نفره تیمش خط خورد.

پشت پرده خط خوردن مدافع استقلال از لیست 18 نفرهبه گزارش خبرداغ ، محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال که فصل خوبی را تا اینجای کار با استقلال سپری کرده است، درست یک روز قبل از دیدار با نساجی مازندران از فهرست ۱۸ نفره تیمش خط خورد.

 

یکی از دلایل خط خوردن مدافع استقلال، بحث انضباطی مطرح شده، اما همه ماجرا این نیست. ظاهرا در فوتبال درون تیمی شوخی‌هایی از سوی برخی از بازیکنان با دانشگر شده که باعث ناراحتی او و بیرون رفتن از زمین می‌شود. استراماچونی که انتظار نداشت بازیکن تیمش به یکباره تمرین را رها کند، در تصمیم انضباطی او را برای دیدار با نساجی کنار گذاشت.

 

دانشگر در این فصل علاوه بر اینکه عملکرد خوبی داشته، توانسته چند گل هم برای تیمش به ثمر برساند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: