کد خبر: ۸۳۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۹۰
مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بهترین رتبه‌ای که بتوانیم بیاوریم تک‌رقمی بودن است و باید هواداران را در پایان فصل خوشحال کنیم.

می‌خواهیم سه امتیاز را از استقلال بگیریم/ نساجی می‌تواند تک‌رقمی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مجتبی ممشلی، مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران، درخصوص وضعیت خودش و دیدار با استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: سومین سال است که در نساجی هستم و تیم دوست داشتنی و پرهواداری است و از بازی کردن در آن لذت می برم. دیدار با استقلال حساس است ولی چون بازی خانگی ما است برای برد می‌رویم و ان‌شاءالله هواداران مانند همیشه حمایت کنند تا نتیجه‌ای که می‌خواهیم را بگیریم. بازی آسان در لیگ برتر نداریم و رقابت با استقلال همیشه حساس و مهم است. هواداران مثل همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند و امیدوارم بتوانیم آنها را خوشحال به خانه برگردانیم.

 

او درباره لغو بازی‌ها و تأخیر در انجام مسابقات اظهار کرد: بازی‌ها سه هفته به علت دیدارهای تیم ملی عقب افتاد ولی تصمیمی است که فدراسیون گرفته و زیاد فرقی برای ما ندارد و تیم ما در شرایط خوبی است و آماده بازی هستیم.

 

بازیکن نساجی مازندران در مورد شرایط جسمانی محمدرضا مهاجری نیز گفت: در مورد بیماری سرمربی بگویم که بهتر شده و سر تمرین هم آمد.

ممشلی خاطرنشان کرد: بهترین رتبه‌ای که بتوانیم بیاوریم تک رقمی بودن است و باید هواداران را خوشحال کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: