کد خبر: ۸۳۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
تعداد بازدید: ۳۴۲
وزارت رفاه از سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند خواست شماره ملی خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند

اطلاعیه وزارت رفاه درباره جاماندگان سبد حمایتی: سرپرست خانوارهایی که خود را واجد شرایط می‌دانند، شماره ملی را به #6369* ارسال کنندوزارت رفاه از سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند خواست شماره ملی خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، در بیانیه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز می رساند که کلیه سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند لیکن خود را واجد شرایط می دانند می توانند از ساعت 8  صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را  به کد دستوری #6369* ارسال کنند. در این صورت ظرف 24 ساعت  برای آنها کد رهگیری ارسال می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: