کد خبر: ۸۳۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
تعداد بازدید: ۴۷۲
فال روزانه یکشنبه 3 آذر 1398

فال روزانه یکشنبه 3 آذر 1398متولد فروردین : امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

متولد اردیبهشت : شما در خانواده تان و در زندگی شخصی‌تان دچار مشکلات عدیده‌ای هستید اما با صبر و حوصله می‌توانید بر تمام این مشکلات فائق بیایید. بر مشکلات خود مشکل تازه‌ای نیفزایید، منظور از مشکل تازه نا امیدی است که ممکن است در طول مسیر بر شما غلبه کند.راجع به مسائل شغلی و اجتماعی تان با اشخاص دیگر صحبت نکنید زیرا ﺁنها با توصیه‌های غلط خود، شما را به راه‌های انحراف کننده می‌کشانند. ﺁبان شما در این روزها احساس می‌کنید که انرژی فوق العاده‌ای برای انجام کارهایتان دارید به همین دلیل کارهایتان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیش می‌رود.این انرژی فوق العاده به خاطر پیش ﺁمدن اتفاقی خاص در زندگی‌تان رخ داده است.اکنون که دارای این انرژی هستید توصیه می‌کنیم که به اهداف بزرگ‌تری بپردازید و در فکر این موضوع باشید که این انرژی را علی رغم مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید حفظ کنید. ﺁذر در این اواخر از لحاظ مسائل مالی دارای مشکلات زیادی هستید و تمام توجهتان به مسائل مالی تان است و از مسائل دیگری که باید به ﺁنها نیز توجه داشته باشید غافل شده اید. شما بیش از حد پول را وارد زندگی تان کرده اید، خداوند به شما موهبت‌ها و نعمت‌هایی بیشتر و مهم‌تر از پول عنایت کرده است به ﺁنها نیز دقت داشته باشید.

متولد خرداد : امروز تبدیل شدن به فردی محافظه کار و مسئولیت پذیر در گروهی که عضو آن هستید برایتان کار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید که خصوصیات جدید خودتان را کشف کنید، اما اکنون شما ترغیب شده اید که به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع کنید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فکر می کنید که هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت کنید.

متولد تیر : امروز برایتان کمی‌راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می‌توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

متولد مرداد : بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.

متولد شهریور : وقتی که ونوس زیبا وارد سومین خانه پرمشغله شما که مربوط به روابطتان می‌باشد، می‌شود، زندگی عشقی شما نیز در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است. امروز برای شما راحت‌تر است که به جای اینکه با فرد مورد علاقه‌تان در مورد علاقه‌ای که به او دارید صحبت کنید با رفتارتان ثابت کنید که دوستش دارید. ولی نباید از صحبت کردن در مورد عشقی که دارید هراس داشته باشید؛ فقط هر احساسی که دارید به زبان بیاورید.

متولد مهر : حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می‌شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی‌نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می‌دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.

متولد آبان : شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

متولد آذر : شما در جهان در حال پیش‌روی کردن می‌باشید ولی نمی‌توانید هرکاری را که امروز شروع کرده‌اید را تمام کنید. اگرچه شما نسبت به قبل بهتر عمل می‌کنید، ولی راحتی و آسایشتان در حال کمرنگ شدن است. شاید گفتن این حرف راحت باشد، پس اگر می‌خواهید آدرنالین استفاده کنید تا شما را برانگیزاند، درحقیقت باید نسبت به قبل بیشتر سازنده باشید.

متولد دی : زمانیکه احساس می‌کنید چسبیدن به واقعیت باعث می‌شود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک کنترل ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید و در عین حال برنامه‌های ذهنی خود را رها می‌کنید. ممکن است راحت نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می‌تواند به شما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت‌های اخیر با شما سهیم باشند.

متولد بهمن : نامه یا خبری را دریافت میکنید که به انتظار طولانی شما در ارتباط با مشکلات مالی پایان خواهد داد. داشتن آرزوهای دنیوی اگر شما را از اصلتان دور نکند، نه تنها مخرب نیست بلکه بلکه لازمه ی یک زندگی مناسب و آسوده است در این رابطه خود را سرزنش نکنید

متولد اسفند : شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می‌کند.

پرشین فال

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: