کد خبر: ۸۳۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۲۲۶
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در پیامی درگذشت پرفسور فضل‌الله رضا سفیر سابق ایران در یونسکو و از چهره‌های نام‌آور مهندسی کشور را تسلیت گفت.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، درگذشت پرفسور فضل‌الله رضا را تسلیت گفتبه‌گزارش خبرداغ به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در پیام تسلیت دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«جامعه علمی و پژوهشی ایران اسلامی در فقدان یکی از سرآمدان و نام‌آوران خود سوگوار شد، مرحوم پرفسور فضل‌الله رضا در سایه سال‌ها تلاش و تکاپوی مستمر بر فراز دانش و ادب ایران‌زمین درخشید و داشته‌ها و توانمندی‌های ارزشمند او در مسئولیت‌های متعدد منشأ خدماتی ارزنده شد.

عمر پربار مرحوم پرفسور رضا از استادی در رشته مهندسی برق و نقش‌آفرینی در نظریه اطلاعات و مخابرات در جهان گرفته تا احراز مسئولیت در یونسکو و دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان از ایشان چهره‌ای ماندگار همراه با اخلاقی متعهدانه و مسئولانه در قبال جامعه ترسیم کرد و تحسین جوامع علمی داخلی و بین‌المللی را برانگیخت.

درگذشت پرفسور فضل‌الله رضا را به تمامی دوستداران آن مرحوم به‌ویژه خانواده گرامی ایشان و جامعه دانشگاهی و علمی کشور تسلیت می‌گویم و از پروردگار متعال برای آن پوینده خستگی‌ناپذیر دانش و معرفت آرامش روح و علو درجات مسئلت می‌کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: