کد خبر: ۸۳۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۱۷۱
دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا از برگزاری با شکوه نخستین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان در جزیره کیش ابراز رضایت کرد.

کیش میزبان شایسته برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا که برای نخستین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان به کیش سفر کرده است؛ در خصوص میزبانی این رقابت ها اظهار داشت: خوشحالم به ایران و جزیره کیش آمدم و به نظر من ایران پتانسیل زیادی برای برگزاری مسابقات بین المللی دارد.

وی با قدردانی از فدراسیون کبدی کشورمان و مسئولین و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات در جزیره کیش؛ افزود: این میزبانی واقعا یک نشانه مثبت برای آینده ایران است و امیدوارم دوباره به ایران برای رقابت های بزرگتر بیایم.

نخستین دوره رقابت های کبدی قهرمانی جوانان جهان که از 20 آبان تا 24 آبان در جزیره کیش برگزار شد؛ با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید و مراسم اختتامیه نیز جمعه 24 آبان با شکوه خاصی در سالن چند منظوره کیش برگزار شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: