کد خبر: ۸۳۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
تعداد بازدید: ۱۹۷
کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌های علامه طباطبایی و شهید بهشتی یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه جاری تعطیل شدند.

دانشگاه‌های علامه و شهید بهشتی هم تعطیل شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌های علامه طباطبایی و شهید بهشتی یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه جاری تعطیل شدند.

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی کلاس‌های آموزشی تمامی پردیس‌های دانشگاه اعم از پردیس عباسپور و ولنجک، یکشنبه ۲۶ آبان‌ به دلیل بارش شدید برف و صعب‌العبور بودن تردد در این منطقه به طور کامل تعطیل شدند.

همچنین کلاس‌های آموزشی این دانشگاه روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه نیز از ساعت ۱۲ ظهر به بعد به طور کامل تعطیل شده بود و دانشجویان به علت بارش سنگین برف امکان حضور در کلاس‌های آموزشی را نداشتند.

همچنین دکتر فائز دین‌پرست مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص فعالیت کلاس‌های آموزشی این دانشگاه به ایسنا گفت: فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی یکشنبه ۲۶ آبان‌ به دلیل بارش برف و مشکلات احتمالی در تردد دانشجویان و اعضای هیات علمی و همچنین کارمندان تعطیل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی امروز شنبه نیز به دلیل بارش برف در تردد دچار مشکل شد و بسیاری از سرویس‌های این دانشگاه امکان ارائه خدمات را نداشتند.

پیش از این در تهران، واحد علوم و تحقیقان و تهران مرکز دانشگاه آزاد هم تعطیل شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: