کد خبر: ۸۳۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۱۳۶
رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی از کشف یک انبار بزرگ داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در جنوب تهران و کشف ۱۵ هزار قلم داروی فاسد به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۱۵ میلیارد داروی تاریخ مصرف گذشته از یک انبار در جنوب تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرهنگ بهنام ایرانمنش در توضیح این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به توزیع داروهای قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهر می کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که این فرد هزاران قلم داروی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و فاسد را در یک انبار بزرگ در محدوده چهار دانگه جمع آوری و دپو کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، توضیح داد: با دستور قضائی و هماهنگی با کارشناسان غذا و داروی وزارت بهداشت تیم عملیات پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی در محل انبار حاضر و در بررسی های تکمیلی مشخص شد این اقلام قابلیت مصرف نداشته و برای سلامت مصرف کنندگان خطر ناک می باشد ، همچنین فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی است.

ایرانمنش با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بحث سلامت شهروندان انبار موصوف با دستور قضائی پلمب شد تا کالای غیر قابل مصرف در اختیار مصرف کنندگان قرار نگیرد.

وی اعلام کرد: در این انبار بیش از ۱۵ هزار قلم داروی قاچاق و تاریخ گذشته به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، از مردم خواست: داروهای مورد نیاز خود را از مبادی رسمی کشور تهیه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: