کد خبر: ۸۳۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۱۱۷
با توجه به شرایط جوی حاکم در برخی از مناطق کشور، مسافران مهرآباد برای اطمینان بیشتر قبل از عزیمت از منزل، با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

فرودگاه مهرآباد: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرندبه گزارش خبرداغ، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم در برخی از مناطق کشور ‌پروازهای مهرآباد اکنون طبق برنامه از پیش تعیین شده انجام می‌شود با این حال مسافران برای اطمینان بیشتر قبل از عزیمت از منزل با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

پروازهای فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی و بارش برف با توجه به شرایط مساعد فرودگاه‌های مقصد به‌موقع و طبق برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده در حال انجام است.

مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازهای خود با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹یا تلفن مستقیم ۴۴۶۶۵۵۱۹ یا ۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس بگیرند.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: