کد خبر: ۸۳۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۲۷
مارک ویلموتس که نیامده ایران را ترک کرد به نظر در بدو بازگشت به ایران باید توضیحاتی در خصوص عملکرد تیم‌ملی در دو بازی اخیر ارائه دهد.

کار مهم ویلموتس بعد از بازگشت به ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، دو شکست در دو بازی متوالی مقابل تیم های بحرین و عراق اصلا چیزی نبود که هواداران فوتبال در ایران انتظار داشتند.

بعد شکست پنجشنبه شب مقابل عراق کار ایران برای صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی سخت شد و حالا نگرانی فوتبال ایران را فرا گرفته است.

 

در این بین عدم حضور مارک ویلموتس در ایران هم حساسیت های زیادی به وجود آورده. ویلموتس نیامده از ایران با پرواز دیگری خارج شد. به نظر اما سرمربی بلژیکی تیم ملی به محض بازگشت دوباره به ایران باید در خصوص عملکرد تیم ملی در دو بازی اخیر توضیحاتی به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: