کد خبر: ۸۳۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۴۹
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اهمیت احیای دریاچه ارومیه با تاکید براینکه آینده دریاچه ارومیه روبه حیات است و روز به روز حال این دریاچه روبه بهبودی است، افزود: هر تصمیمی در خصوص احیای دریاچه ارومیه باید مبتنی بر مطالعات علمی باشد.

جهانگیری: طرح‌های احیای دریاچه ارومیه باید به صورت جدی پیگیری شودبه گزارش خبرداغ ، اسحاق جهانگیری در دوازدهمین جلسه کارگروه نجات ملی احیای دریاچه ارومیه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره ضمن بازدید از تونل خط انتقال آب به دریاچه با بیان اینکه ۳۱ کیلومتر از این خط انجام شده که با تامین اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی ۵ کیلومتر باقی مانده انجام می شود، تصریح کرد: طرحهای احیای دریاچه ارومیه باید به صورت جدی پیگیری شود‌.

وی با بیان اینکه جریان توسعه ای بسیار قوی در آذربایجان غربی رخ داده است و گفت: ظرفیت های توسعه استان نا محدود است و باید از این ظرفیت ها بخصوص در حوزه های صنعت، معدن، نیروی انسانی و گردشگری نهایت استفاده را برای به حرکت در آوردن چرخه توسعه استان بکار برد.

جهانگیری با بیان اینکه دریاچه ارومیه به یک نماد و شاخص هویتی و بخش مهمی از پیکره ایران تبدیل شده است، افزود: احیا و زوال دریاچه ارومیه در واقع احیا و زوال پیکره ایران محسوب می‌شود.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: