کد خبر: ۸۳۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۰
رئیس حوزه قضائی بخش رودهن با اشاره به دستگیری رئیس شورای شهر رودهن گفت: تاکنون ۲۵ نفر در ارتباط با پرونده فساد در شهرداری این شهر به جرم اختلاس و ارتشاء بازداشت شد.

دستگیری رئیس شورای شهر رودهن تأیید شد / بازداشت ۲۵ نفر در ارتباط با پرونده فساد ‌شهرداری‌به گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا تقیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون 25 نفر در شهرداری رودهن دستگیر شده‌اند، اظهار داشت: امروز رئیس شورای شهر رودهن نیز در ارتباط با پرونده فساد در شهرداری این شهر به جرم اختلاس و ارتشاء بازداشت شد.

دستگیری 4 کارمند شهرداری و یک کارمند دفتر اسناد رسمی در رودهن؛ متهمان مرتکب جعل و اخذ رشوه شده بودند

وی با اشاره به اینکه حجم پرونده در شهرداری رودهن بسیار سنگین است تصریح کرد: در هفته گذشته نیز 7 نفر بازداشت شده بودند و تعداد بازداشتی‌ها بسیار زیاد است و تحقیقات همچنان ادامه خواهد داشت.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: