کد خبر: ۸۳۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۸۲
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در جایی که عنوان مجرمانه در خصوص اموال دولتی وجود دارد قوه قضائیه راسا باید اقدام کند.

واکنش جنیدی به اظهارات رئیس‌جمهور درباره مفاسد میلیاردی/ به هیچ وجه معتقد به وصول کل بدهی‌های بابک زنجانی نیستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، لعیا جنیدی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات رئیس‌جمهور در خصوص مساله فساد میلیاردی گفت: این امری نیست که برای کسی مکتوم باشد؛ دو میلیارد دلار است و همه هم می‌دانند. صدبار هم در همه سخنرانی‌ها گفته شده و دادستان رسما باید چنین چیزی را شروع کند.

وی ادامه داد: مقرر شده دستگاه‌های اجرایی ذیربط جزئیات را اعلام کنند. من اگر چیزی را اعلام کنم که حتی یک کلمه‌اش با جزئیات موجود در دستگاه‌هایی همچون وزارت نفت، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد تطبیق نکند از نظر حقوقی درست نیست. دولت پیگیری‌های لازم را انجام داده اما موردی که جنبه کیفری دارد باید راسا از سوی قوه قضائیه اقدام شود چرا که در زمان خودش اقدامات و اعلامات لازم انجام شده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا دولت معتقد است کل بدهی‌های بابک زنجانی وصول شده، گفت:  اعتقاد دولت و دستگاه‌های ذیربط به هیچ وجه این نیست.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که شاکی این پرونده کیست، گفت: دولت تا جایی که می‌دانم مطابق مصوبه شورای عالی امنیت اقدام کرده است. من باید از دستگاه‌های مرتبط بپرسم شکواییه‌ها در چه چهارچوبی رفته است. جزئیات را در اختیار خبرنگاران قرار می‌دهیم. باز هم می‌گویم در جایی که عنوان مجرمانه در خصوص اموال دولتی وجود دارد قوه قضائیه راسا باید اقدام کند. 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: